לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רגע, מה?


כי עוד נפשי דרור שואפת, לא מכרתיה לעגל פז

Avatarכינוי: 

בת: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2015

על השלמות


נראה לי שאמא שלי מבינה שאני כבר די גדולה סך הכל, ואני הבת הקטנה, ובזמן האחרון יש לה מין פרצי אהבה אליי. לא מתלוננת:

"תגידי, את יודעת כמה שאני חולה עלייך, כמה טובה את, איפה יש דברים כאלה?? איפה??"

-"אין דברים כאלה"

"באמת שאין. אין עלייך בעולם!"

-"די אמא, את גורמת לי להסמיק"

"אז מה"

-"גם את יודעת, זה לא שאני מושלמת או משהו. כולה בת אדם"

"ברור שאת לא מושלמת. אם היית מושלמת לא היית שווה שקל."

-"מה זאת אומרת? למה?"

"כי אנשים לא אוהבים אנשים מושלמים. זה מרגיש מהסרטים, סינטתי ולא אמיתי, לא מציאותי"

-"אה"

-"תגידי, את עדיין עם הג'ינס עכשיו שהיית איתו כל היום בחוץ על המיטה שלך?"

"לא הייתי בחוץ, הייתי רק אצל סבתא ובבית"

-"רק דיברנו על להיות מושלמת ותראי, הנה את לא."

(היא לא אוהבת שאני עם הבגדים מהיום על המיטה בלילה כי הם כאילו מלוכלכים. אני לא באמת מורידה אותם כי זה לא מפריע לי)

נכתב על ידי , 28/10/2015 02:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



13,857
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדֶנִי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דֶנִי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)