לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רגע, מה?


כי עוד נפשי דרור שואפת, לא מכרתיה לעגל פז

Avatarכינוי: 

בת: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2015

חלומות


זה קצת מציק לי שאחרי שלמדתי המון על העולם הזה בשנים האחרונות, אחרי שלמדתי להסתכל על הכל מנקודת מבט פמיניסטית/ הומנית/ יצירתית ועוד כמה, כשאני לבד מול המראה אחרי המקלחת אני עדיין חולמת על להיות דוגמנית.

כלומר, באמת?

אני מניחה שזה מין רצון כזה להרגיש שאוקיי, התקבלתי. לקבל פידבק חיובי או משהו כזה.

זה בסדר. מי לא רוצה פידבק? 

זה ישאר בגדר חלום. חלום שלא עושים איתו כלום הוא בקושי משאלה. סוד של הלב.

אם בחלומות עסקינן, אני חושבת שככל שהזמן עובר אני נסחפת יותר לכיוון השגרה. שגרה יכולה להיות דבר טוב אבל אין מטרה, עדיין. אני מרגישה את עצמי מתנוונת, לאט לאט ובקצב בטוח. 

אני עדיין לא יודעת מה לעשות. אבל אני מאמינה שזאת תקופה. מי יודע איפה אהיה עוד שנה, סף 2017. מקווה שבוגרת יותר, חכמה יותר, אהובה יותר, החלטית יותר.

א-מן.

שתהיה שנה מצוינת לכולם. מלאה באושר, אהבה וקבלה. 

נכתב על ידי , 31/12/2015 00:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא זז


עמדתי לכתוב פוסט ולשאול איך מפסיקים לפחד, איך אני יוצאת מזה, איך אדע לאן ללכת כי אני אבודה בתוך עצמי ואפילו לאלתר מפחיד אותי ואני לא יודעת. דורכת במקום כבר חודשים כי אני כלכך מפחדת שזה משתק והלוואי ומישהו יגיד לי מה לעשות ופתאום ההצעה שלו תהיה כלכך מושלמת שלא אוכל לסרב. אני מרגישה שאני כמו חימר שיכול להיות כל דבר אבל אני לא יודעת איך לפסל את הגוש המרובע והממש לא חינני לפוטנציאל שאני. אני יכולה להיות טובה, מצוינת אפילו, אבל אני לא יודעת במה. אני ממש יכולה לראות את השבילים, הם נפרשים למולי בצורה כלכך ברורה ואני שם בצומת אחד מתוך אלפי צמתים שהם חיי, וברור לי שלא לבחור זאת גם בחירה. אבל אני רוצה לבחור, אני רוצה להוביל את החיים שלי ולא העולם או אנשים סביבי.

בכל מקרה, כתבתי על זה פוסט שלם ( הקודם-קודם).

היום הבנתי שככל שאני מתאמצת לחשוב על הבחירה, אני מבינה כמה זה הבל. כמה שזה שטויות. כמה שאין באמת משמעות לחיים האלה. המשמעות היא אנחנו. אין מטרה, אין משימה, מה שמחזיק אותנו פה זה הרצון לחיים. חיים שאם מפשיטים אותם מהכל הם לא הרבה.

אז הלכנו ובנינו בתים, וקולנוע, ומוזיקה ואוכל טוב וכסף כדי למלא אותם, את החיים, במשהו. והדבר הכי חשוב שיש לנו- אהבה. אנשים אחרים לאהוב. אהבה היא המשמעות של החיים. לאו דווקא כזאת רומנטית, אלא כל אהבה שהיא. החיים יכולים להיות כל כך נפלאים, שלא פלא שאנחנו רוצים אותם. אני מבינה את זה.

אני אוהבת את החיים. אפילו שאני מבינה שזה לא משמעותי באמת. אבל אני יכולה להיות משמעותית ואני מתכננת להיות.

נראה לי שזה הפחד שלי. זה מקור הבעיות שלי. 

אני לא אסתפק בבתים. לא במכונית, לא בכסף, לא בחגים ולא בחופשות יקרות ביעדים אקזוטיים.

אני פשוט לא יכולה לסבול את המחשבה של להיות אי פעם בודדה שוב. המחשבה של להיות תקועה בתוך עצמי בלי לעשות משהו גדול. המחשבה של להיות לא משמעותית בחיים של אף אחד.יש לי קצת כישרון. אני צריכה לעשות איתו משהו טוב ולדעת שזה יצליח.

לדעת שזה יצליח? הרי אף אחד לא יודע. אף לא איש אחד בעולם.

זאת הבעיה. זה הפחד הכי גדול.

מה מסתתר מאחורי הפניה הבאה?

 

נכתב על ידי , 5/12/2015 23:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





13,857
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדֶנִי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דֶנִי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)