לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רגע, מה?


כי עוד נפשי דרור שואפת, לא מכרתיה לעגל פז

Avatarכינוי: 

בת: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2015

אני אוהב אותך


1. תזמין אותי לנסיעה ארוכה ודי טפשית כדי שיהיה לנו זמן לדבר.

2. תבוא איתי לשופינג ותביע את דעתך.

3. תכין לי סנדוויץ חביתה כל בוקר.

4. תגיד שהיה לך יום רע ושאתה רוצה שנשב לשיחה.

5. תספר לי מה מלחיץ אותך בסקס.

6. תשאל אם אני רוצה. תן לי את המקום להגיד לא 

7. תשאלי איך עבר עליי היום.

8. תשאלי אותי אם בא לי להצטרף אלייך לסושי.

9. תגיד שאני בת בית ולא אורחת

10. תגיד לי שאני יכולה יותר

11. תספר לי מה עובר עליך אבל באמת.

12. תהיה זה שמאתגר אותי להגיד מילים על דברים שמעולם לא חשבתי על מילים בשבילן.

13. תביא לי כוס מים באמצע היום כי אתה ידע שאני לא שותה ואז מתייבשת

14. תכיל

15. תקשיב

16. תדרוש ממני להקשיב לך באותה מידה.

17. תסתכל עליי ואני עלייך ונבין ביחד משהו.

18. תחבק אותי חזק.

 

הכל קרה השבוע. איזה כיף שיש מלא דרכים להגיד אני אוהב אותך. כיף להזכר בזה.

לילט

ירדן

נכתב על ידי , 28/8/2015 00:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני אוהב אותך


1. תזמין אותי לנסיעה ארוכה ודי טפשית כדי שיהיה לנו זמן לדבר.

2. תבוא איתי לשופינג ותביע את דעתך.

3. תכין לי סנדוויץ חביתה כל בוקר.

4. תגיד שהיה לך יום רע ושאתה רוצה שנשב לשיחה.

5. תספר לי מה מלחיץ אותך בסקס.

6. תשאל אם אני רוצה. תן לי את המקום להגיד לא 

7. תשאלי איך עבר עליי היום.

8. תשאלי אותי אם בא לי להצטרף אלייך לסושי.

9. תגיד שאני בת בית ולא אורחת

10. תגיד לי שאני יכולה יותר

11. תספר לי מה עובר עליך אבל באמת.

12. תהיה זה שמאתגר אותי להגיד מילים על דברים שמעולם לא חשבתי על מילים בשבילן.

13. תביא לי כוס מים באמצע היום כי אתה ידע שאני לא שותה ואז מתייבשת

14. תכיל

15. תקשיב

16. תדרוש ממני להקשיב לך באותה מידה.

17. תסתכל עליי ואני עלייך ונבין ביחד משהו.

18. תחבק אותי חזק.

 

הכל קרה השבוע. איזה כיף שיש מלא דרכים להגיד אני אוהב אותך. כיף להזכר בזה.

לילט

ירדן

נכתב על ידי , 28/8/2015 00:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אפור


אני לא רוצה יותר. לא רוצה יותר להיות לבד, לא רוצה יותר להשקיע לכלום, תחושת הכשלון מיצתה את עצמה, להתראות שלום וביי.

 

לא פעם ולא פעמיים שאלו אותי: "תגידי, זה לא קשה?" או הסתכלו עליי בעיניים פקוחות מפליאה למשמע הנסיעות שאני עושה כל יום או כמות האנשים שאני גרה איתם, ולכולם הייתה לי תשובה זהה. הייתי מחייכת חיוך מתוק ואומרת:"כן, לפעמים זה לא פשוט, ולפעמים יש ויכוחים. אבל אני בחרתי להכנס לזה כי אני מאמינה בזה. זאת הייתה הבחירה שלי."  זה היה משתיק אותם, פחות או יותר. הבנתי היום שעד סוף חיי החיים שלי יהיו הבחירה שלי. אפילו לצבא אני מתגייסת מבחירה. 

אני מאמינה בהרבה דברים. לפעמים יש דרך פשוטה כדי להגשים אותם, לחיות את הדברים שאני מאמינה בהם, ולפעמים לא. אבל זה לא מספיק. כי נניח השנה, האמנתי בכל הלב במה שעשיתי. לא מתחרטת לרגע אחד. אבל...לא הייתי חוזרת עליה גם אם היו מציעים לי הון. חייתי חודשים בתהומות. הייתי במקומות עם עוד 1000 אנשים והרגשתי כאילו שאני על אי בודד. הרגשתי לא טובה מספיק. 

הרגשתי כאילו אף אחד לא יכול לאהוב אותי. לפעמים זה הרגיש כאילו אני בכלל לא ראויה לאהבה.

אז עכשיו אין לי כוח ולא מוטיבציה. מנסה לחשוב על איך ממשיכים הלאה ויוצאים מזה ולא הורסים את ההזדמנות המופלאה שניתנה לי להתחיל מחדש. יחד עם כל הבחירה הזאת, אני חושבת על העתיד והוא מכוסה בעננים של אפור. אני לא יכולה לחשוב על משהו שאני אוכל להתמיד בו, בכל דבר אני פתאום רואה את הקושי ואת הלילות חסרי השינה ואת הסבל, בכל דבר. קצת גורם לי להתגעגע לפעם, כשהבחירה הייתה קטנה עד לא קיימת, להתגעגע לתחושה של בית שאין לי עכשיו, להתגעגע אליו. עוד לא הבנתי איך אני מרימה את עצמי ומתחילה מחדש. עוד לא החלטתי מה לבחור.

 

אני חושבת שאולי זה צריך לעודד אותי: הבנתי שתמיד יהיו תהומות, תמיד יהיו עליות אבל גם צוקים של ירוק ושמחה ואושר.מה שהופך את החרא לנסבל הוא ש*אני בחרתי בו*. 

הבנתי גם שאני צריכה לנסח מטרה כדי שהחרא לא יהיה לחינם. מה אני מגדירה כהצלחה? אושר? כסף? אהבה? ידע? ברגע שאדע לאן, אני אצליח להוציא את עצמי וללכת לשם. אבל כרגע אני פשוט לא יודעת.

 

אז..מה ההגדרה שלכם להצלחה? 

לילה טוב,

ירדן.

נכתב על ידי , 19/8/2015 00:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דֶנִי ב-25/8/2015 22:12
 



לדף הבא
דפים:  

13,857
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדֶנִי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דֶנִי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)