לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רגע, מה?


כי עוד נפשי דרור שואפת, לא מכרתיה לעגל פז

Avatarכינוי: 

בת: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2015

מתחמקת


יש דברים שאני לא רוצה לחשוב עליהם

החברים שהתגלו כמכרים בלבד

האלו שמתו

החניכים שלא שמרו על קשר

התנועה שלא מרגישה כבר כמו הבית

שאולי מגיע לי יותר

חיים כפולים

קשר לא ברור עם אמא

חברות שלא מבינות אותי

העתיד

הצבא

הנכות שלי

ובעודי כותבת את הרשימה הזאת, רטט.

ארז, אחי הגדול. זאת אומרת, הוא לא באמת אחי הגדול- אבל הוא הדבר הכי קרוב לזה. כנראה הבנאדם הכי קרוב אליי בתקופה האחרונה. "שלחתי לך מה קורה דארלינג ובסוף זה נשלח לירדן אחר. קיצר, דברי איתי מחר."

אני אוהבת אותו. הוא שם לתפוס אותי גם כשהוא לא יודע.

בכל אופן, אני מבולבלת. לא יודעת מה אני רוצה. אין לי מושג. 

 

 

נכתב על ידי , 30/9/2015 01:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מציאות


אנחנו מכירים בחורה. נשמה טובה בסך הכל, קצת היסטרית או קרייריסטית חסרת זמן או ביישנית או כל פגם שכזה. היא פוגשת בחור בצורה קלישאתית אך לא צפויה. הבחור חתיך לחלוטין, גבר הורס שנראה בהתחלה מושלם לכל הדעות אבל הוא הבוס החדש שלה/ החבר של החברה הכי טובה/ מוצא דרך מפוקפקת לגרום לרשויות לחשוב שהוא נשוי לבחורה שלנו כדי שלא יגרשו אותו מהמדינה/ כל פגם אחר שמונע מהשניים להיות ביחד.

אחרי זמן והתפתחות מסוימת, נשיקה! והם נהיים ביחד ויש רצף כזה של טייקים קטנים שרואים אותם אוכלים א. בוקר במיטה ומטיילים בפריז וצוחקים וכו. ואז פתאום קורה משהו. הוא לא סיפר לה שהוא מבוקש בקולומביה/ יש לו ילד ממישהי אחרת/ מפחד ממחויבות או כל דבר אחר שמוציא אותו דוש לגמרי וכולנו מקללות אותו כי הוא חרא. ורואים אותם עצובים והיא זורקת תמונה שלהם ביחד מהחלון והוא שותה ומזיין עד שהוא רואה זוג זקנים שמספרים לו כמה נפלאים החיים ושהם אוהבים/ הזיון האחרון גנבה לו את הארנק / הוא בארוחה משפחתית ופתאום מתגעגע/ כל דבר שבעצם גורם לו להבין שפאק, הוא פיספס את אהבת חייו. והוא הולך ומביא לה פרחים אבל היא טורקת לו את הדלת ואז בוכה. או שהוא מנסה לפגוש אותה ברחוב והיא אומרת שיעוף לה מהפרצוף. ואולי אפילו יהיה שוט שלה מסתכלת על תמונות שלהם ביחד/ הפרופיל שלו בפייסבוק/תשמע את השיר שלהם ברדיו/ משהו שיזכיר לה שהוא עוד בלב שלה הבנזונה.

ואולי בינתיים היא תתאהב במישהו חמוד אך לא מושלם כמוהו או שהיא תחליט לקחת הצעת עבודה בפריז. והבחור שלנו איכשהו ישמע על זה מיד אחרי שהוא הבין שהיא אהבת חייו, ומיד יתכנן איזה ארוע גרנדיוזי ולא מציאותי כמו לרדוף אחריה בשדה התעופה בדיוק כשהיא עולה לטיסה (איכשהו עובר את כל המחסומים והמאבטחים. במקסימום לוקחים לו את המעיל), או מתפרץ לחתונה ומודה שהוא לא יכולה בלעדיה בדיוק לפני שהיא אומרת איי דו. ובשלוש שניות היא מבינה שהוא האחד, וכל מה שעשתה היה כדי לשכוח אותו, ושהיא אוהבת אותו עדיין וזין על העולם.

הם מתחבקים ויש נשיקה כשברקע מוזיקה מרגשת, אנד ד'יי ליב הפילי אבר אפטר.

הסוף

כתוביות

שירותים והביתה.

נשמע מוכר לא? קלישאה הוליוודית שכזו, פשוט יש סרטים שכלכך ברור מה הולך להיות בהם.

וזה מה שאנחנו רואות. כל הזמן. מהילדות. 

לא מבינות איך גברים יכולים להזדיין איתנו בלי שהוא יבין שאנחנו אהבת חייו, וכל בחורה ששוכבת עם בנים ולא מצפה שהם יתאהבו בה היא מוזרה. או שלא מבינים איך פרדה יכולה להיות הדדית, הרי בטוח קרה משהו. או שאנחנו מחכות לדרך הבלתי צפויה הזאת שנכיר את אהבת חיינו. שיפול מקומה ראשונה לידנו ונציל את חייו. שיחפש קשר ארוך ורציני..בטינדר. שנפיל בטעות את הקלסר במשרד והוא יבוא לעזור להרים. שימשוך אותנו מהים אחרי שגל כמעט העיף אותנו לכיוון אחד ואת הבגד ים לשני.

משהו, רק משהו, רק תבוא כבר. כמה אפשר לחכות לך?

זה טוב ויפה. אפילו יש אנשים עם סיפורים כאלה. אבל מה הסיכוי שזה יקרה דווקא לך? סביר להניח שזה לא. נסיכים לא קיימים. אהבה קיימת, אבל רק עם דרך תלאות ארוכה והתחלה ביישנית ומביכה.

אז מה כן המציאות? לא יודעת, לא מרגישה שיש לי מספיק ניסיון כדי להגיד עליה דברים. אבל בכל מקרה, לחיות בסרט זה פשוט לא דבר שבא לי לעשות.

אין לי באמת פואנטה, אני פשוט מוצאת את עצמי פתאום מצפה שיקרו לי בחיים דברים כאילו אני איזה נסיכת דיסני או ניו יורקרית חסרת תקנה...ואני לא. אני לא יודעת מה יהיה אבל אני מרגישה שאני תמיד מצפה לטוב מידי, בדיוק כמו שדיסני והוליווד לימדו אותי, ילדה טובה. ואז אני סתם מתבאסת כשהמציאות נותנת לי כזאת כאפה שאני לא יודעת במה להאמין יותר. מנסה לזרום ולהשתדל לא לקחת הכל ללב, אבל אני ממש רגישה אז זה לא תמיד עובד לי.

כואבת לי הלחי

ירדן

נכתב על ידי , 28/9/2015 00:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני לא


יש דברים שקשה לכסות עליהם. אני מכריחה את עצמי לדבר חזק יותר וזה עובד. אבל לפעמים, אני פשוט לא.

נניח, אני איטית. לא במחשבה או משהו כזה אבל אני מין קלאמזי חסרת תקנה, ואני אעשה משימה שיש לי הכי טוב שאני יכולה אבל ייקח לי זמן. אני לא טובה בלעבוד מהר בכלל. 

זה לא שאני לא טובה, אני די טובה. אבל לפעמים אני והסביבה לא בדיוק מתחברות בסמביוזה מושלמת כזאת שכל דבר ברור לידיים שלי בלי שאני אצטרך להוציא פקודה מהמוח שלי בכלל. וזה עניין, כי אנחנו חיים בעולם כזה שמהירות לפעמים עדיפה על איכות ולפעמים אני מרגישה כאילו בטוח רוב בני האדם בעולם הזה יותר טובם ממני בדבר × מסוים. 

זה עניין של עבודה עצמית ארוכת שנים, אבל להיות מעופפת זה סוג של מי שאני. 

אין לזה פואנטה, לטקסט הזה. סתם משהו ששמתי לב אליו ורציתי לתת לו מילים.

נכתב על ידי , 19/9/2015 02:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

13,857
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדֶנִי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דֶנִי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)