לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

Where images and words are running deep..


"Conversation enriches the understanding, but solitude is the school of genius." Sir Edward Gibbon
כינוי:  Penrose

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012


 

עבר קצת זמן.

אם לסכם קצת את מה שקרה, השנה הראשונה נגמרה, ולמרות שאני כמעט ומתחילה תואר מחדש, זה מרגיש שונה. זו לא אותה התרגשות של שנה א' ולא אותה פאניקה. תהיה שנה די עמוסה, כיאה לדו-חוגי, אבל טוב, נתמודד.

גם המבחנים נגמרו, חלקם היו די מאכזבים, אבל זה חלק מהעניין פה. כשהמרצה לא רוצה להיות הוגן, שום דבר לא יזיז אותו משם. 

 

חזרתי לעבוד, ואני לא נהנית. משרה מלאה, עם תשע שעות ועוד שעתיים נסיעה בכל יום. אני חייבת כסף, וזו ההצעה הכי טובה שיש לי עכשיו. אבל הכל נסבל, כי עוד מעט תהיה דירה. הרעיון הזה יוצא לפועל, ועוד חודש וקצת אני בתל אביב. 

דירה, בתל אביב, מטורף. המחשבה על העול הכלכלי מוציאה אותי מדעתי לפעמים, אבל זה הדבר הנכון לעשות עכשיו, והשותף (לעתיד) הוא מדהים מעבר למה שאני יכולה לתאר כאן. אז אני יודעת שזה עוד איכשהו יעבוד.

 

 

נכתב על ידי Penrose , 18/8/2012 11:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





11,417
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPenrose אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Penrose ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)