לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

We’’re half way there - Livin’’ on a prayer


חייה של נערה בנרניה

כינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

31 דברים שעושים לי טוב =)


1.לשמוע וואן די.
2.לראות את החיוך שהארי מנסה להסתיר תוך כדי הופעות (רק דירקשניות יבינו).
3.בגדים . בגדים עושים לי טוב .
4.הקול של אדם למברט .
5.אירוסמית' ,בון ג'ובי , הוו בראיין אדמס.  
6.לדעת שלחברות שלי אשכרה אכפת ממני.
7.שסומכים עליי בדברים של אחריות.
8.נעליים [!!].
9.אנשים שתומכים בישראל.
10.לשמוע סיפורי גבורה.
11.שמכירים אותי טוב.
12.הסוכריות המתפוצצות שבשוקולד חלב.
13.שוקולד.
14.מים קרים אחרי יום חם או מאמץ.
15.ההרגשה שאחרי ספורט.
16.לדעת שעזרתי למישהו.
17.לעזור להורים .
18. חתיכים חוחוחו.
19. מקלחת טובה.
20.השיער שלי אחרי מקלחת.
21.להרגיש יפה.
22.שמחמיאים לי (די נו,תמשיכו).
23.לכתוב את הפוסט הזה.
24.גלידה.
25.אוכל איך שכחתי.
26.לדעת שהשקעה כולשהיא השתלמה.
 27.בעלי חיים.
28.לשפוך את הלב.
29.קניות .
30.חיבוקים (אני בנאדם של חיבוקים נו). 
31.ללמוד מילים חדשות (רדוקציוניזם וזה וזה) .
נכתב על ידי , 2/6/2012 18:26  
הקטע משוייך לנושא החם: מה עושה לכם טוב, מחייך אתכם, גורם אושר
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




331
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI am not a girl that can ever be defined אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I am not a girl that can ever be defined ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)