לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דיאליזה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2021


עשיתי הרבה חיים בשטויות שלי

אין ספק

הכנסתי את עצמי לצרות

מחלק הצלחתי לצאת

מחלק ממש לא

 

היום אני מרגישה

באמת

בפעם הראשונה

שאם אתאבד

זה יהיה כמו להשאיר קנבס לא גמור

 

 

אני רוצה להבריא

מכל מה שהחראות האלה עשו לי

אני רוצה להיות בן אדם שלם

עם חיים מלאים בחיים

ומלאים בעשיה

 

אני רוצה ליצור בידיים

ציורים בצבעי מים

חימר וקרימקות 

ללוש לאפות

לאכול

פאקינג לאכול

פעולה כל כך בסיסית

כלכך נחוצה

נטולת מחשבה

שכרוכה בכל כך הרבה כאב

 

אני רוצה לבקש מהגוף שלי סליחה

סליחה על הצומות והריצות

על החוקים והעונשים

על השריטות והצלקות

 

 

אני רק רוצה לעשות טוב

ולא לפגוע

ולהפסיק להפגע

 

למה כל כך קשה לי

למה אני לא יכולה להרגיש רגילה

נכתב על ידי רובּי , 24/12/2021 17:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  רובּי

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרובּי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רובּי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)