לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Being Me


בלוג אישי שיספר על החיים שלי. אני ביישנית, אז לא הרבה מכירים אותי ממש טוב, אבל אם רק מנסים, אפשר לראות את הצד הכיפי שבי, הצד הלא רציני שאוהב לצחוק. ולא, אני יודעת מה אתם חושבים, זה לא פיצול אישיות ;)

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

ICQ: The Shy Girl 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

6/2012

קיץ! חופש! וייייי!


וואו אני לא מאמינה!

החופש הגדול הגיע!

אני זוכרת שרק התחלתי את השנה והתרגשתי נורא ולא הכרתי כמעט אף אחד

ועכשיו, עכשיו כבר חופש ונשארו לי רק עוד 3 שנים בבית ספר

אבל זה לא יהיה כזה מלהיב כי אז כבר יש צבא ואז אוניברסיטה ואז בעל ואז ילדים

אז החופש הגדול בבית ספר זה בערך החופש האחרון שיהיה לי בחיים לפני שיהיה לי דברים אחרים על הראש ולא יהיה חופש..

אני צריכה לנצל את השלוש שנים האלה הכי בעולם כי אחרי זה לא יהיה לי הרבה זמן להינות ולבלות ול-נ-ו-ח

יואואו! יש לי חודשיים לנוח ולרבוץ מול הטלוויזיה כל היום! חודשיים לנוח וללכת מים לבריכה לקניון וחוזר חלילה (תמיד רציתי לומר את זה אז גם לכתוב את זה זה בסדר)

בכל מקרה, החופש הזה יעבור מהר מאוד, אני בטוחה, שבועיים שלמים, רבע מחופש שלי, יעברו במחנה קיץ של התנועת נוער

אני צריכה להתחיל להינות יותר

 

אז הנה רשימת מטרות לחופש (קצת בלתי אפשרית אבל נו טוב :)

- ללכת לים לפחות 5 פעמים

- ללכת לבריכה לפחות 3 פעמים

- ללכת לקורס קיץ

- לגמור את העבודות לחופש

- לקנות בגדים

- להתחיל לעשות הליכות פעם בשבוע

- ללכת למסיבה

- להכין יומן מהמם לשנה הבאה

- להכיר מישהו (♥_♥)

- לקנות בגד ים חדש

- לקנות ליפגלוס/אודם חדש

- לקנות סנדלים

- לנצל את כל המתנות יומהולדת שמגיעות לי

- לעשות פן

 

המשך יבוא... :)

 

נכתב על ידי , 21/6/2012 15:38  
הקטע משוייך לנושא החם: החופש הגדול הגיע
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,281

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTHE SHY GIRL אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על THE SHY GIRL ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)