לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Pure Spirits



כינוי:  Rosey

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013

אידיוט


אומרים שכולם עושים טעויות.

אבל רק אידיוטים לא לומדים מהן.

 

זה עצוב

שאתה עושה אותן טעויות שוב ושוב.

לא יכולה להגיד שלא ראיתי את זה בא... זה היה מבחינתי רק עניין של זמן. הרי למדתי על בשרי שאחרי "ירח הדבש" איתך מגיע הגיהנום.

וכמה שהתקופה הטובה היא מעולה ומעיפה את הלב קיבינימט ולרקיע השביעי, התקופות הרעות הן נוראיות ורק גורמות לך לרצות למות.

אז הנה, חצי שנה אתם ביחד

וזה מתחיל שוב

"סתומה, מפגרת, סתמי.." זה מה שק' מספרת לי

שאתה וחברה שלך רבים, שאתה לא מקשיב לה. שאתה קורא לה ככה, מתייחס אליה ככה.

שתינו היינו איתך מעל שנה וחצי, שתינו מכירות אותך טוב מאוד מכל כיוון אפשרי

היא רק התחילה להכיר.

"ברוכה הבאה למועדון.. בחורה מסכנה." אני מסננת בשקט מתחת לשמיכות וק' משמיעה גיחוך מיואש. "כן אה, שיהיה לה בהצלחה..."

זה היה ביום שבדיוק באתי לישון אצלה וללמוד למבחן, בדיוק לפני שהלכנו לישון התקשרת אל ק' ושאלת, כשאתה מסטול לחלוטין אם "יש מצב שיש לנו מחר מגן?"

יום למחרת סירבת ללמוד והכרחת את ק' לבוא אליך אחרי העבודה וללמד אותך. מנותק מהעולם, שקוע לגמרי בסמים... איזה הדרדרות עשית, אלוהים ישמור.

אתמול ק' סיפרה לי שאמרת לה שכל הכבוד לי שישבתי לך על הוריד כשהיינו ביחד, שלא נתתי לך לעשן.

חייכתי לעצמי חיוך עצוב. "עדיף מאוחר מלעולם לא..."

 

אולי יום אחד תבין את כל מה שעשיתי בשבילך, ושמאחורי כל ריב איתך תמכו בי קורות איתנות של אהבה אליך וכוונות טובות.

אני תוהה לעצמי, מה היה כל כך טוב בך שהיה לי כל כך קשה להפסיק לאהוב אותך, שעדיין קשה לי לשכוח...

אולי זה הפונטציאל הזה שתמיד היה בך, אולי זו התקווה "להציל" אותך מעצמך

או איזה תסביך מפגר זה או אחר.

 

בדיעבד אני מבינה שלהיפרד ממך היה המעשה החכם לעשות..

נכתב על ידי Rosey , 19/4/2013 19:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אנשים שבורים


אין עליהם סמל, סימן או טלאי. וקרוב לוודאי, שלא תזהו אותם מהלכים ברחוב. הם נראים כמו כולם במבט ראשון, שום הבדל, שום חיסרון.

אבל אם לרגע אחד, להסתכל להם עמוק בלבן של העיניים, במבט כזה, שחודר לנבכי הלב ולעומק הנשמה, אתם תרגישו בחור ענק, שחור, בודד, שיקריהם השאירו מאחור.

אנשים שבורים הם לא אנשים שבוכים תמיד,

הם לא אנשים שנשארים במיטה בבוקר.

אנשים שבורים הם לא אנשים חלשים. 

אנשים שבורים זה הורים שאיבדו ילד, אח שאיבד אח, ילד שאיבד אבא, אישה שאיבדה בעל בטרם עת.

אנשים שבורים הם אנשים שחייהם מתחלקים לשניים. לפני ואחרי, כשכאב גדול וחד מפריד ביניהם.

אנשים שבורים הם אנשים שלעולם אינם מרשים לעצמם להישבר.

הם עומדים בטקסים, עם דמעות ועצב בעיניים, ולך אסור להסתכל.

כי אם מביטים עליהם, יושבים כך ומקשיבים למילים החלולות, חושבים על האח, על הבן או על החבר..

מרגישים פתאום לידם כ"כ קטנים, כ"כ שלמים...

כמעט יותר מידי.

אנשים שבורים..

 


שנה שעברה הופעתי מטעם בית הספר בטקס ביום הזיכרון לחללי צה"ל, במהלכו הופעתי בפני הורים שכולים.

לקרוא את הטקסט, ולהסתכל עליהם שבר לי את הלב. חזרתי הביתה וכתבתי את זה.

 

עכשיו לאחר שנה בדיוק החלטתי לפרסם..

נכתב על ידי Rosey , 14/4/2013 20:10  
הקטע משוייך לנושא החם: הלם קרב
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אותו התסריט בדיוק... כמה הייתי רוצה שתימנעי ממנו.

אני רואה לאן זה מוביל, 

אבל אולי את חזקה ממני

אולי את חכמה ממני..

 

אולי את תצליחי להתמודד עם משהו שאני בחיים לא הצלחתי ולא אוכל.

נכתב על ידי Rosey , 14/4/2013 01:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

4,038
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRosey אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Rosey ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)