לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.Meow


no one can understand what's going on with me, even me

Avatarכינוי:  Black_Moon!

בת: 24





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2013

מה אני אגיד, תודה הורים.


אמא שלי צרחה עלי כי לא ניקיתי בסלון.

ואז אמרתי לה שלא היה לי זמן.

היא צרחה וצרחה וצרחה...ושוב רבנו...

ואז היא יצאה בסערה מהבית.

ואז אבא שלי שבר כמה כלים ודחף אותי החוצה מהדלת

ואמר לי לא לחזור עד שאני אמצא את אמא שלי.

הרבה שכנים יצאו לשאול מה קרה.

ואני סתם שכבתי לי על המדרגות ובכיתי כמו מפגרת.

ואז אמא שלי מצאה אותי, לקחה אותי החוצה וביקשה סליחה.

לא רציתי לחזור הבייתה, אבל היא הכריחה אותי,

וכעבור כמה שעות חזרנו הבייתה.

במקום לנוח בשקט אחרי הכל, הייתי צריכה לעשות עוד עבודות

הגשה לבצפר.

אחלה ערב (ולילה) היה לי.

נכתב על ידי Black_Moon! , 8/3/2013 15:27  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlack_Moon! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Black_Moon! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)