לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בדרך אל האושר



Avatarכינוי: 

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2012

למה אתה כזה כשהיא שם ?!


למה אתה כזה רק כשהיא לא בסביבה ?

 

למה אתה מחבק אותי ומנשק אותי כל פעם שאתה רואה אותי, אלא אם היא שם ?

למה אתה לא ג'נטלמן כשהיא שם ?

 

למה אתה אחר כשהיא לא שם, יותר נחמד, יותר אתה ?

למה אתה יושב לידי רק כשהיא לא שם ?

למה אתה מצחיק יותר כשהיא לא שם ? למה אתה מתוק יותר ?

 

למה אתה יכול להיות נשמה רק כשהיא לא שם ?

למה אתה בן אדם טוב ומקסים ומדהים רק כשהיא לא שם ?

למה אתה גורם לי להרגיש יפה רק כשהיא לא שם ?

למה אתה מחמיא לי רק כשהיא לא שם ?

 

למה אתה מדבר איתי פחות כשהיא שם ?

למה אתה מתייחס אליי אחרת כשהיא שם ?

למה אתה יורד על אנשים כשהיא שם ?

למה ?

 

וזה רק כשהיא שם .

לא מישהי אחרת . לא מישהו אחר . רק היא .

אבל אני רואה שאין בינכם כלום , אני רואה . 

 

למה אתה כזה רק חצי מהזמן ,

מה קרה, פה זה חצי פנסיון ?!

אז יודע מה ? אז זהו. לא אוהבת אותך יותר. לא חיבוקים לא נשיקות לא כלום.

אצלי אין חצי חצי, הכל או כלום.

 

אני שונאאאאאאאת אותך.

אוף.

נכתב על ידי , 2/6/2012 19:57  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,211
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזאת שלא יודעת . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זאת שלא יודעת . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)