לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בדרך אל האושר



Avatarכינוי: 

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2012

אני בסדר סך הכל


למרות האף הגדול,

למרות הפה הרחב,

למרות החצ'קונים,

למרות הקרס הקטנה,

למרות השניצלים,

למרות היריכיים המחוברות,

למרות הנקודת חן ההיא,

למרות הציצי הקטן,

למרות עוד אלף ואחד פאקים שיש בי,

וכן, יש בי אלף ואחת פאקים,

למרות כל זה,

אני בסדר סך הכל.

וכן, ממש בסדר לי להסתכל במראה,

אני אף פעם לא כועסת על זה יותר מידי.

אוקיי חוץ מעל הקרס,

אבל ככה?

אני ממש בסדר.

אולי לא יפה, אולי לא מושלמת,

אבל אני בסדר.

 

אז אני נראת בסדר,

החיים בסדר,

הכל בסדר.

ובסדר זה אחלה.

 

 

נכתב על ידי , 4/6/2012 00:16  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,211
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזאת שלא יודעת . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זאת שלא יודעת . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)