לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בדרך אל האושר



Avatarכינוי: 

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2014

פנטזיה על בת


טוב אז זה קרה די מזמן

אני חושבת שבקיץ

אולי בחגים אני לא בטוחה

אבל באנו כמה בנות

אולי היו גם בנים

אני כבר לא ממש זוכרת

לבית ריק של חברה

והיא נוטה לשני הכיוונים

ואני לא יודעת לאן אני נוטה

 

טוב אז היא החליטה שנישן בחדר שלה

אני חושבת שהיא החליטה

אולי מחוסר ברירה אני לא בטוחה

אבל יצא שהיינו לבד

על שתי מיטות נפרדות

את זה דווקא אני זוכרת

והיא לא הזמינה אותי למיטה שלה

למרות שהיא נוטה לשני הכיוונים

ואני לא יודעת לאן אני נוטה

 

טוב אז לא הפסקתי לחשוב על סיטואציה דמיונית

אני חושבת שגם בפעם הקודמת זה קרה

אולי מהסקרנות אני לא בטוחה

אבל יצא שחלמתי עליה כל הלילה

אולי זאת לא הייתה בידיוק היא

אני כבר לא ממש זוכרת

אבל זאת הייתה בת

והיא נוטה לשני הכיוונים

ואני לא יודעת לאן אני נוטה

 

טוב אז בחלום הייתי חצי עירומה

אני חושבת שבלי חולצה

אולי גם בלי מכנס אני לא בטוחה

אבל היא נישקה אותי ואני אותה

אולי היא גם דחפה את היד

אני כבר לא ממש זוכרת

אבל זה היה כיף

ופחדתי אבל היא לא פחדה

כי היא נוטה לשני הכיוונים

ואני לא יודעת לאן אני נוטה

 

טוב אז קמתי בבוקר קצת נבוכה

אני חושבת שאולי היא יודעת

איך בידיוק אני לא בטוחה

אבל זה קצת מטריד שחלמתי עליה

אולי גם היא חלמה עליי

היא בטח לא זוכרת

אבל אני זוכרת ועדיין מרגישה מוזר

כי זאת היא וזאת אני

ואני לא נמשכת אליה בכלל

אבל אני קצת חרמנית
וקצת זקוקה לחום

וקצת התאכזבתי ממנה ששום דבר לא קרה

אבל כניראה שהייתי מתאכזבת מעצמי אם כן היה

כי היא יודעת שהיא נוטה לשני הכיוונים

ואני עדיין לא יודעת לאן אני נוטה

 

נכתב על ידי , 13/12/2014 16:23  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,211
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזאת שלא יודעת . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זאת שלא יודעת . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)