לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בדרך אל האושר



Avatarכינוי: 

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2014

צחוקים


איזה מצחיק שבכלל לא אהבתי אותו

יותר מצחיק שבכלל לא הכרתי אותו

הכי מצחיק שלא הפסקתי לחשוב עליו כמה שבועות

השיא של הבדיחה הוא שעכשיו אני זאת שצוחקת על עצמי

 

צחוקים

 

לא יצא לי מהראש

כבר דמיינתי חתונה וילדים

פולנייה למופת

מזל שלא שלחתי הזמנה

 

מעניין אם הייתי שולחת הזמנה

הוא היה בורח מיד או קודם צוחק עליי

אני הייתי כניראה צוחקת

כניראה שהוא היה בורח

 

איזה מצחיק זה שפתאום הוא עולה לי שוב לראש

יותר מצחיק שאני בכלל לא מכירה אותו

הכי מצחיק שאני לא מפסיקה לחשוב עליו כמה שבועות

השיא של הבדיחה הוא שעכשיו אני זאת שצוחקת על עצמי

 

צחוקים

נכתב על ידי , 27/12/2014 18:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



5,211
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזאת שלא יודעת . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זאת שלא יודעת . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)