לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מסובכת


ביסקסואלית שמבולבלת מהחיים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012


לפעמים אני כבר רוצה להיכנע, להפסיק להתאמץ. בהכל. אם חברות אם אהבה עם לימודים. לפעמים פשוט נמאס
נכתב על ידי It's my life , 23/8/2012 15:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדעת מה יקרה


היום בבוקר קמתי עם הרגשה משונה, חלמתי שאני נמצאת בהצגה שהייתי בה כבר ושאני כבר יודעת את כל מה שהולך לקראות, וכמובן שגם *היא* ישבה ליידי. אחרי שקמתי רציתי לדעת איך יהיה העולם שלי אם אני אדע מה הולך לקראות. מצד אחד זה היה יכול להיות מגניב- לדעת עם מי כדאי להתחבר ועם מי לא. מה לעשות כדי להצליח ומה לא. איפה לטעות ואיפה לא. אבל מצד שני העולם היה צפוי ומשעמם.
 
נכתב על ידי It's my life , 21/8/2012 17:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קשה לי להיות לבד


 למה אני לא יכולה לחיות בלי חברה? בלי לדבר עם אנשים או לבלות איתם?
פעם כל הזמן הייתי לבד וזה לא הפריע לי, ידעתי שכנראה ככה זה נועד להיות. אבל השנה, ארי שהכרתי כול כך הרבה אנשים שהיו טובים אלי, לא צחקו אלי ואפילו נהנו להיות איתי, בחופש הזה קשה לי לבדי. הייתיעם הרבה וביליתי לא קצת, אבל אחרי יכמה זה משעמם לי ואני רגישה בודדהה.
איבדתי קשר עם החברה הכי טובה שלי ואני לא יודעת למה, היא פשוט התחילה להיות יבשה כזאת ולא להתחיל איתי שיחות. ככה כמעט כל החודש הראשון של החופש היינו מדברות, ואחרי- כלום.
וגם, קשה לי בלי אהבה, אני רואה את חברות שלי שחשבתי שבזמן הקרוב לא יהיה להן חברות עם חבר. אני שמחה בשבילן מעומק נשמתי אבל גם מקנאה. אני רוצה חבר או בת זוג, וגם אני רוצה לצאת מהארון כבר. לספר לאמא שלי ולהתחיל ללכת לפעילויות של איגי ואולי להתאהב שם במישהי שהיא באמת כמוני ושיהיה לנו סיכוי להיות ביחד.

 
נכתב על ידי It's my life , 20/8/2012 14:32  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  It's my life

בת: 25

תמונה




קוראים אותי
601
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIt's my life אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על It's my life ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)