לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  December.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

11/2013

יום שני


חלמתי בלילה שאני קמה היום ב7 בערב ופספסתי את החדר כושר.. בהתחלה הייתי מבואסת אבל אז יצאתי להליכה. לא וויתרתי, אם בתת מודע שלי לא וויתרתי אז שבמודע אני אוותר?

בכל מקרה אכן קמתי בשעה לגיטימית והחדכש מצפה לביקור ממני היום. 

אתמול הייתי בתלאביב ומצד אחד הלכתי הרבה ומצד שני אכלנו שטויות, אני עוד מעט אעלה על המשקל..

 

82.0

בסך הכל בשבוע ירדתי 1.800 קילו

השקילה הבאה ביום שני הבא ואני יותר מאשמח לראות 80.0-80.5 

 

יש לי מטרה והיא ברורה לי מתמיד. 

נכתב על ידי December. , 11/11/2013 11:04  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,985
הבלוג משוייך לקטגוריות: נשיות , המתמודדים , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDecember. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על December. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)