לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  December.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

גמילה,תוכנית ה90 יום.


אז הקוראים הקבועים פה יודעים שהתקופה האחרונה לא הייתה קלה עליי,

במהלך חמשת החודשים האחרונים ניסיתי לחזור למסלול אחרי שבשנה וחצי האחרונים אני בתהליך ירידה במשקל שבו ירדתי 21 קילו ולאחר מכן מאז יולי העלתי 7. נפלתי,אני מודה,אני מרגישה קצת כמו עוד קלישאה,או יותר נכון-הרגשתי.

אנשים תמיד ישפטו לא משנה מה,העניין הוא מה אני חושבת על עצמי,ואני לא חושבת שאני קלישאה,אני חושבת שאני בן אדם.ועברו עליי דברים,והגבתי בדרך שהגבתי,וניסיתי לקום והצלחתי ונשברתי,זה חלק מהדרך כמובן.היה לי קשה להבין את זה בהתחלה אבל ברגעים אלו אני שלמה עם זה מתמיד.

 

אז בשבועיים האחרונים אני ממשיכה ללמוד ולאסוף מידע לגבי תהליך הירידה במשקל,טיפים,אורח חיים,אני תמיד עושה את זה,תמיד נהנת ללמוד עוד ולרכוש עוד ידע שיחדיר בי מוטיבציה ויעזור לי בהמשך,וזה עזר לי,מאוד.

היום הוא סוג של קש ששבר את גב הגמל,זהו אני מרגישה מוכנה,רכשתי את כל הידע שהייתי צריכה לפחות לתקופה הבאה,אני מוכנה לצאת למלחמה.


 אז מה למדתי ? 

 החברות התעשייתיות הגדולות שולטות בנו,בכל העולם,מוליכים אותנו בעיניים עצומות וללא אופי או רצונות אישיים,בתוך מסלול שאין לסטות ממנו,מכוונים אותנו לעבר הרצונות שלהם, תארו לכם עולם שבו הפרסומת של מקדונלדס זה סלט קינואה עם חזה עוף,ולא צ'יזבורגר עסיסי.

מכתיבים לנו מה לאכול ואיך לחיות,אנחנו לא רואים את זה אפילו. מכתיבים לנו את הרצונות שלנו,אנחנו מולכים שולל ומממנים את השטן. 

אז מה יורד מהתפריט ? אוכל מעובד,מטוגן,קנוי,מוקפא,שהוכן לפניכן על ידי מישהו אחר ונאכל על ידנו.

 

מה עוד למדתי ? 97% מהאנשים שמתחילים דיאטה מפסיקים אותה. 95% מהאנשים הפסיקו אותה בגלל האכזבה שבאה לאחר העלייה על המשקל (scale) 

תארו לכם את הבאסה שמציפה אדם שמן שמרגיש שצריכים להגיד לו תודה על זה שהוא בכלל הזיז את התחת,דמיינו אותו במשך 4-6 שבועות מתאמן אוכל בריא קורע את התחת לא חוטא,עולה על המשקל ומגלה שהוא ירד רק 2-4 קילו. איזה ב א ס ה ????

הוא בכלל לא מעלה בדעתו באותו הרגע מה עם ההורמונים,הנוזלים,מסת השריר,ואחוזי השומן שבגוף שלו. הוא רק רואה את המספר הזה שבקושי השתנה.

על אף שסביר מאוד להניח שאחוזי השומן שלו פחתו משמעותית בתקופה שהוא החליט להתנזר מ"אוכל" משמין ובזכות האימונים שכפה על עצמו מסת השריר שלו עלתה.


אז הטיפ שלי : אל תשקלו. מחר בבוקר,בשיא הרצינות,אני הולכת לעלות על בגד ים,לעמוד מול המראה ולצלם את עצמי,בעוד חודש מהיום,אני הולכת לצלם עוד תמונה,לשים אותן אחת ליד השניה,ואני מקווה בכל ליבי,שהשינוי שאני אראה ימצא חן בעיניי.

אני,מתנזרת ממשקל. 

 


אז עכשיו נגיע לכותרת הפוסט,גמילה,תוכנית ה90 יום.

אומרים שלוקח 25-28 יום כדי להתגבר על הרגל רע\לפתח הרגל חדש

ולוקח 90 יום כדי לאמץ אותו לחלוטין,נפשית,מנטלית,פיזית.

לדעתי,אוכל מעובד,הוא ממכר,והוא רע,כמו סמים וכמו כל דבר אחר שהחברה מסתכלת עליו בעין לא יפה.

אני מודה,אני מכורה. ואני זקוקה לגמילה. ואין מוסדות שהכירו בצורך הזה עדיין,אבל מה שחשוב הוא שאני הכרתי בצורך הזה,

ואני הולכת לגמרי להתנזר מאוכל קנוי ומטוגן מוקפא ואני לא צריכה אפילו להסביר מה ואיזה כי זה דיי ברור.

 


ירידה נכונה במשקל בנויה מארבעה גורמים מרכזיים : אוכל , מים , שינה , כושר .

אז לאכול נקי לאכול בריא (לא בהכרח צמחוני אנשים,חזה עוף זה אחלה וטעים) 

מים,לשתות 8-14 כוסות מים ביום,זה מנקה,זה בריא,מומלץ להוסיף כמה טיפות לימון פה ושם,זה בריא+

לישון לפחות 8 שעות בלילה,לישון מסודר.

כושר,אין מה להרחיב,כושר אפשר לעשות גם בבית,בחדר כושר,בהליכה בחוץ,בלבחור במדרגות ולא במעלית.


אני מלאה בידע שצברתי במהלך השנה וחצי האחרונים,

ולא השתמשתי בידע הזה בחמשת החודשים האחרונים,

אני מרגישה כאילו חידשתי מצברים,

ואני הולכת להתחיל מהתחלה,העבר לא חשוב,ההווה והעתיד זה מה שחשוב,

אני לא יכולה לתקן את מה שעשיתי אתמול או לצורך העניין בחודשים האחרונים,

אבל אני יכולה למנוע ולהפסיק את המשך ההדרדרות.

אני יכולה לשאוף לחמשת החודשים הבאים,ולפרוח.


 

מאחלת לי בהצלחה זה הכל בידיים שלי.

מאחלת לכל אחד שרוצה להצליח בדרך הזאת בהצלחה,

לכולם מגיע לאהוב את עצמם. 

נכתב על ידי December. , 10/12/2013 00:16   בקטגוריות אופטימי, אינטרנט, ביקורת, שחרור קיטור  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



8,985
הבלוג משוייך לקטגוריות: נשיות , המתמודדים , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDecember. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על December. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)