לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I write my life


סתם עוד בלוג חסר משמעות . כמו החיים שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

5/2012

ליפעמיים הייתי רוצה לגור בארץ לעולם לא


"סתיו בואי תעזרי לי לקפל בגדים " מאמ קראה לי המחדר שינה שלה 

"אוקיי מאמ שנייה D: " ומיד הלכתי לעזור 

____

 

"סתיו תגידי , איך תגיבי עם נעבור דירה ? " 

"בצרחות , למה ? " והיתחלתי להבין שהיא לא רצתה שרק אעזור לה לקפל בגדים 

"אבא שלך שוב עושה לי בעיות עם החוזה . הוא אמר שאם יוסי [חבר של מאמ ] יעבור לגור איתנו , הוא יצתרך , כלמור אני יצתרך לשלם לו שכר דירה . "

"אוקי הוא יכול להגיד , זה לא שחתמת על חוזה או מהשו .. " אמרתי בתמימותי 

"סתיו . את יודעת מה זה גט ? זה חוזה שאם חותמים עליו שני אנשים כבר לא נשואים " היא אמרה כיאילו אני לא מבינה כלום מהחיים שלי 

"אמא , אני יודעת מה זה גט . אני לא סתומה " גחגחתי

"חס וחלילה ! " פצחה בצחוק רועש למדי 

"נו אז מה הגט קשור לחיים ?" שאלתי בזלזול 

"אז ככה , בגט יש סעיפים , אם חותמים עליהם חייבים לבצע אותם , או שאבא שלך יטבע אותי . " היא הישתתקה 

"אויש . את רוצה להגיד לי ש*כן* חתמת על זה ?! " התחלתי ליראות עצמי גרה בבית אחר ..

"כן , אבל מחר יש לי פגישה עם אבא שלך .. נדבר על זה " היא ניסתה להרגיע .

"רק לפרוטוקול .. כמה תיצתרכי לשלם לו אם לא תצליחי לשכנע אותו ? " שאלתי בציפייה לתשובה של - 30 שקל

"900 שקל .. " 

"בחודש ?! " צרחתי .

"כן" היא השפילה מבט . 

"אה .. תישמרי על מצב רוח . " ניסיתי לעודד "לא משנה כמה הוא צועק אל תחזירי לו צעקות . " הדרכתי אותה .

"הממ " היא הינהנה 

~אח שלי היגיעה הביתה וקטע את השיחה~

 

ואני רק בת 13 3:

 

 

נכתב על ידי אלפית , 30/5/2012 15:19  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אלפית

בת: 25

Skype:  stav.halfon 

תמונה




92
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלפית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלפית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)