לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

In Every Walk With Nature One Finds more then he seeks



כינוי:  NaturesLaw

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

הפעם הראשונה שלי


ת'אמת...

הפעם הראשונה שלי הייתה מעבר למושלמת.

הייתי בת 17 וחצי, כבר יותר ממוכנה ובשלה מכל בחינה מינית שהיא.

הכרתי אותו בסה"כ יום אחד. אבל זה היה ברור- שני צעירים שנמשכים אחד לשני ברמה שאי אפשר להעלות

על הדמיון, נמצאים באותו חדר, והולכים לבלות את 10 הימים הקרובים 24 שעות זה לצד זה.

המתח היה שם, וזה היה מטורף.

שעה אחרי שהכרתי אותו, כבר נישקתי אותו ואמרתי לו שאני רוצה שהוא יהיה הראשון שלי. שאני מוכנה.

 

אני לא אכנס לפרטים של מה ואיך, וכמה ולמה... יותר מדי פרטים יחשפו אותי.

אבל אני יכולה להגיד, שעוד לא חוויתי סקס כ"כ טוב מאז הפעם הראשונה ההיא. למען האמת, מאז כל עשרת הימים ההם.

 

הוא אמר לי לחכות עוד יום אחד, שאני אחשוב על זה, אם אני רוצה שהוא יהיה הראשון שלי,

אבל דעתי לא השתנתה.

בזמן שלכל החברות שלי כאב, וירד דם, ובכי ובלאגנים, אני קיבלתי (נפל אל זרועותיי ממש כמו מלאך)

את הדבר הכי טוב עלי אדמות.

 

הוא היה עדין בהתחלה, והוא עינג אותי קרוב לשלוש שעות לפני.

בתור בחורה שלא היה לה נסיון בכלל (עד גיל 17 וחצי התנשקתי כולה עם 2 אנשים וזהו) זה היה מבחינתי גן עדן עלי אדמות.

הוא היה לי לברכה.

ולקללה.

 

מאז אותם עשרה ימים לא יצא לי להכיר שותף מיני כ"כ טוב כמוהו.

אף בחור לא הצליח להביא אותי לאורגזמה ומעבר אליה.

ראיתי צבעים. באמת. אני זוכרת שהרגשתי שאני נמצאת בעולם אחר, שהנשימה שלי עוזבת אותי,

שכל העולם מסתחרר מולי בקצב מהיר והופך גושים גושים של צבע...

אני זוכרת שיחד עם האנקות של האושר, הגיעו נקודות אור לנגד עיני.

 

אני בהחלט יכולה להגיד, שאם צעקתי "אלוהים" כנראה שבאותו רגע הייתי ממש קרובה אליו.

 

10 ימים של אושר עילאי.

10 ימים בהם לא יצאתי מהמיטה. לא רציתי לצאת. לא רציתי שיגמר.

בפנטזיות מדברים על פיות, נימפות וכל מיני יצורי דמיון מיניים שסוחפים אותך אתם אל תוך עולם חלומי שכולו סקס ותענוגות.

אני הייתי בעולם הזה. הייתי, והיה לי טוב.

 

ואני לא בטוחה שקיים עוד בחור כזה ... עוד מלאך כזה.

 

הנסיבות לא אפשרו לנו להיות יחד (עניינים טכניים בעיקר שלא אפשרו זאת)

עכשיו כמה שנים אחרי, אנחנו מדברים. לפעמים.

יש געגוע בין המילים.

הוא כבר בדרך להקמת בית משלו.

אבל יש כאב. בין האותיות.

כאב של נעורים.

פינה קטנה בלב, שאומרת שהיא מתגעגעת :)

נכתב על ידי NaturesLaw , 24/10/2012 23:03  
הקטע משוייך לנושא החם: הסקס הראשון
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,661

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNaturesLaw אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NaturesLaw ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)