לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

In Every Walk With Nature One Finds more then he seeks



כינוי:  NaturesLaw

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

מטורף.


מטורף.

כל השבוע הזאת.

כל המערכת הזאת... הכל מטורף.

 

אני אתן לכם סדר יום שגרתי שלי:

5:30 בבוקר- 20 דק אופניים לתחנת רכבת

6:00- רכבת

6:30 אוטובוס

7:45- מתחילה שיעור ראשון

 

אם זה יום לימודים ארוך אני מסיימת ב20:00... ואז עושה את כל הדרך חזור עם הרכבות, אוטובוסים ואופניים..

ואם לא..

15:30- יוצאת עם האופניים מהרכבת אל העבודה (אחרי יום לימודים..)

עובדת עד 20:00

ואז ריצה/קפוארה...

התניידות עם האופניים בלבד...

 

חמישי בוקר+שישי+שבת- ריצות ושיעורים.

 

אין לי חברים בלו"ז בכלל.

 

וכמובן- לנושא המשקל:

אתמול בבוקר קמתי 66.8

היום קמתי 67.1

בתכלס לא התפלאתי מהעליה... למרות שרכבתי אתמול על האופניים, ועבדתי והוצאתי קלוריות (רצוי להגיד שגם הקאתי בשלב כלשהו!!)

טחנתי כמו בהמה.

היום? היום היה לי באזור ה500 קל. ממש גרוע, אבל...

רכבתי היום שעה, עבדתי 3 שעות, ויצאתי לרוץ 55 דק...

עדיין מרגישה דובה. אבל בסדר..

 

דייט-

אז זוכרות את ההוא? שקטן ממני ב10 חודשים?

ובכן, במהלך השבוע הוא יצא איתי קשר (בסמס) רק פעם אחת... ואז אמרתי לו שהוא גם יכול לצלצל

אז הוא צלצל...

ואז אני ניסיתי ליצור קשר, הוא אמר שאין לו זמן לדבר באותו רגע... וזהו.

קיצר, זה מוריד לי... אני מעדיפה שגבר יראה שהוא רוצה אותי (אם הוא רוצה בכל אופן) שיחזר אחרי...

 

תאמת, אני לא בטוחה שאני בכלל יכולה לדחוס גברים בתוך הלו"ז הצפוץ הזה...

אני כבר שבועיים צריכה ללכת לעשות שורש ולא הלכתי כי אין לי זמן, אז בטח ובטח שלא גברים! חחחחחח :P :P :P

תכלס, עם השיער חצי בלונד חצי חום הזה אני נראית כמו אתי אלון.

 

ועוד שמנה

 

פיכעס.

 

אין לי כוח למחר...

מחר אני עובדת עד 19:30

ואז רוכבת 40 דק

ואז ב20:30 יש לי קפוארה

ואז חוזרת באופניים עוד 30 דק (החזרה יותר קצרה- יותר ירידות)

 

ואין לי זמן לעשות ש.ב.

ויש לי מלא.

 

שיהיה סופש קל בנות... אמן!

נכתב על ידי NaturesLaw , 31/10/2012 20:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,661

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNaturesLaw אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NaturesLaw ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)