לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

In Every Walk With Nature One Finds more then he seeks



כינוי:  NaturesLaw

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

1/11


היי בנות יפות :)


היום קמתי ונשקלתי 68.8


אני אמורה לקבל מחזור עוד איזה 5 ימים... התופעות מתחילות לצוץ...


כל הפנים שלי מלאים בפצעים, אני עייפה בטירוף , יש לי צורך במתוק ופחמימות...


השעה עכשיו 14:10 וכבר הספקתי לבלוס 600 קל...


אז כדי שאני לא אפרוץ בבכי מחר על המשקל ... אני נכנסת לצום מעכשיו ועד מחר ב18:00.


אם אני לא הייתי כותבת על צום פה זה לא היה הולך...


אז זהו, צום מעכשיו.


עוד מעט הולכת לעבודה, ואחר כך אופניים , קפוארה ואופניים שוב!


מחר בבוקר אני רוצה לקום מאוחר, ואז אני הולכת לעשות צבע..


הבחור מהדייט התקשר, ויש מצב נפגש מחר:) 


 


נשיקות יפות שלי :)

 

עדכון 23:02

חזרתי מהקפוארה והאופניים

היה ממש כייף

שתיתי שתי כוסות קפה עם סוכרזית כי הייתי אמורה להפגש עם ידיד שלי עוד חצי שעה

הוא ידפוק לי ברז כנראה :-(

זהו...

מחר יום חדש

ליל"ט בננות!

נכתב על ידי NaturesLaw , 1/11/2012 14:08  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,661

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNaturesLaw אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NaturesLaw ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)