לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

In Every Walk With Nature One Finds more then he seeks



כינוי:  NaturesLaw

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

עדכון


אז עבר איזה שבוע וקצת מאז שעדכנתי? אין לי מושג. אני גם מתעצלת להסתכל בתאריכים. חח

בדוגרי לא בא לי לספר/לדבר היום על אוכל. בא לי לפרוק קצת מתח.

מותר לא?

 

אז,

הלימודים מתחילים להיות ממש קשים. השעות הורגות אותי.

אתמול הרגשתי כבר שאני נחנקת, אז הברזתי מהשלוש שעות האחרונות והלכתי לעשות שופינג בעזריאלי חח

היה ממש כייף

מותר לי גם לפעמים להנות קצת.

היום בכלל- כל היום ביולוגיה, כימיה, מתמטיקה... אני מתמחה בביולוגיה, וזה קשה.

מחר בבוקר אנחנו יוצאים לטיול של יומיים בצפון. כייף :)

 

אהבה: אין.

הבחור ההוא החמוד (ילד טוב ומקסים) שקטן ממני ב10 חודשים...

הוא ממש חסר נסיון. בקטע מפגר. ואין לי זמן/כוח/חשק וסבלנות לזה.

אני צריכה גבר שיסחוף אותי... לא אחד שאני אצטרך לסחוף אותו.

 

היום היה אמור להיות לי "דייט" עם מישהו. אחד החתיכים.

ממש

הורס

תבריאות

אבל אני חזרתי ממש עכשיו ואני גמורה... אז דחינו לשישי.

מקווה שיהיה סבבה. הוא נשמע מושלם. (והוא פאקינג חתייייךךךך).

 

האקס שלי...

שוכב עם ידידה שלי.

שהייתה ידידה שלי ליתר דיוק.

 

איך גיליתי? פייסבוק.

מה אני חושבת על זה? אני בהתקפת צחוק.

הוא תמיד צחק על זה שהיא שמנה, שהיא שרמותה, שהיא שוכבת עם ערבים ונאצים (כןכן, היא שכבה איתם, סיפורים אמיתיים, ואפילו חטפה אגרוף לפרצוף מאחד מהם אחרי סקס)

היא דפקה... לגמרי.

עוד הפסקנו להיות ידידות לפני 4/5 חודשים... היא הגעילה אותי

אבל כנראה שהוא ממש חרמן.

איכס הוא מגעיל אותי.

לא מאמינה שהייתי עם כזה אפס

ועוד שנתיים.

מה עבר עלי?

 

מתרגשת לקראת הטיול מחר.

סליחה על זה שלא הייתי פה... אבל באמת שאין לי חיים! לימודים-עבודה-ספורט-לישון

ככה כל יום.

 

בא לי סופש :)

ליל"ט !!

נכתב על ידי NaturesLaw , 12/11/2012 20:29  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,661

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNaturesLaw אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NaturesLaw ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)