לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

האם משברים הם רעים? האם חיים ללא בעיות,הם מושלמים? אספר כאן על חיי ותחליטו לבד


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

ילדה שלי


ילדה שלי

יש לי יום הולדת בקרוב... עוד 5 ימים

לא מעניינת אותי אף ברכה של אף אחד, חוץ ממך

אני לא יודע אם תכתבי לי

.

הייתי רוצה שתפתיעי אותי מחייכת עם הפרצוף הזה שאני כ״כ אוהב

...

אבל,זה לא קרה

נכתב על ידי vida , 5/6/2012 00:45   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לב זה לא פלאייר... (עלון שמחלקים חינם)


תזכור את הכאב הזה, בן זונה 
תזכור אותו בפעם הבאה שתמסור את הלב שלך כאילו היה פלאייר...
תזכור את מה שעשתה לך הילדה הזו... בית ספר לאילוף חיות. 
ואתה היית 
תלמיד מצטיין.
 תזכור את הכאב שהרגשת 
תזכור טוב... עבד.
כי בכל פעם שתרצה להיזכר בה, הרגש הזה ירדוף אותך.
תזכור את המתנה שקיבלת
לראות את מסכת השקרים שלה.
לראות איך משקרים לך בפנים, בצורה מושלמת.
תזכור את הכאב הזה שאתה מרגיש עכשיו... 
שגורם לך לנסיגה בכל תחומי חייך... 
רגשית,כלכלית,חברתית... 
תזכור את המועקה המזדיינת הזו, שיושבת לך על הלב
וששום דבר לא יכול להזיז אותה משם,
ודמעות הן חלק מהאוכל שלה. 
תזכור שחודש שלם אחרי שהיא הלכה, בכית כמו ילד קטן
שאמא שלו נטשה אותו...
אתה כבר לא פראייר, בן זונה שכמותך... 
אם רק תזכור זאת , גם תישאר כזה .
הפרק הזה נגמר,והיא עשתה לך שיעור לחיים.
נכתב על ידי vida , 4/6/2012 20:14   בקטגוריות שחרור קיטור, פסימי, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המיטה נראית פתאום כה גדולה...


 

בעיניים דומעות אני מנסה לישון

מותח יד שמגיעה לקצה המיטה,לבד

זוכר את הלילות שלנו יחד

כשהיינו הולכים לישון

את היית מתפרשת על כל המיטה

 

ואני הייתי שוכב על הקצה, כמו מסכן, אבל מאושר...

מאושר מזה שיצור מלא חיים כמוך, נמצא איתי ולידי

נתתי לך הכל, בלי לחשוב פעמיים

את לבי,וכל מה שרק יכולתי להעניק לך

 

אבל ליבי לא הכיר את המסורת של הנשר המקסיקני

זה שעובר מפגר לפגר... אוכל, וממשיך הלאה בטבעיות הכה ברורה בטבע

המסורת המקסיקנית הזו, מסתבר, קיימת מאות שנים, ומשמשת את כל מי שחפץ בכך

לבוא ולטעום מן השמחת חיים השמיימית הזו

עד שתסתחרר, ואז... ינגוס בך הנשר, וימשיך הלאה במעופו לפגר הבא.

 

ליבי לא הכיר זאת ...

וכעת, אני משלם את המחיר

המחיר על שהייתי שוטה, עיוור, וכל כך מאוהב בך

המחיר על שרציתי להיכנס איתך למערבולת הזו בלי לדעת איך נצא ממנה

והמחיר הוא:

עצבות גדולה

בדידות עגומה

רגעים של משבר, שבהם הכל נהיה אפור,שחור...אפל

שהזכרונות הטובים משתלטים,ומייד מזמינים עצבות,פאניקה, ופחד.

 

 

שבכי בקול, הוא עוד אמצעי כדי לפרוק את הלחץ שהצטבר עמוק בפנים.

מעולם לא בכיתי בקול לפניי

 אבל אני לא יכול, מבחינת הרגש...

רצתי כל כך רחוק איתך

שעכשיו, אני עדיין מחפש את דרכי חזרה למקום שבו אוכל להירגע ממך ומזכרונך המכאיב

 

שאוכל לעשות סקס שוב, ולהתאהב, באהבה בריאה, מעודדת, ושמרימה אחד את השני

 

אני רוצה לחזור ולחיות, להתקדם, לבנות, ליצור, להכיר,ולבנות משפחה

אבל כנראה שבחיים, דברים טובים, עוברים דרך מקומות אפלים...

 

 
שבכי היסטרי פורץ לו

כנראה שזה חלק מהמחיר.

 

אני יודע שאת הזכרון הזה, אני אף פעם לא אשכח

בפעם הראשונה הוא היה חלומי ממש

 

 

ובפעם השניה: גם סוג של חלום... סיוט

הלוואי והייתי יכול לשנוא אותך, ולכעוס עלייך

 (

נכתב על ידי vida , 3/6/2012 21:44   בקטגוריות אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי:  vida

מין: זכר



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
58
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לvida אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על vida ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)