לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 27

ICQ: 357734047 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2016

Did you miss me?


סליחה על הכותרת, אני במצב רוח לשרלוק.
אני לא יודעת אם נשארה פה מישהי בכלל לקרוא את מה שאני כותבת, אבל בגלל שנזכרתי בססמה לבלוג החלטתי שזה יהיה פשע מצידי לא לעדכן אתכן קצת.

בורחת מעצמי: סיימתי לכתוב (אתן יודעות), סיימתי לשכתב ו - הכי חשוב - שלחתי להוצאה לאור! אני אמורה לקבל תשובה בקרוב, תחזיקו לי אצבעות!!!
סיפורים אחרים: זוכרות את חיה את החיים שלה וחיים כפולים? החלטתי לתת להם בית חדש. וואטפד. למי שלא מכירה, וואטפד זה אתר שאי אפשר לסמן בו קטעים, דבר שמקשה על אנשים להעתיק ולגנוב. חיים כפולים שם, חיה את החיים שלה שם וסיפור חדש שנקרא "מאחורי הוילון" שם.

הנה לכן קישור למקרה שמתחשק לכן לקרוא קצת: https://www.wattpad.com/user/HBI_story_teller ו... זהו, אני מניחה.

נתראה שם ^^

נכתב על ידי , 16/2/2016 14:11  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





83,728
הבלוג משוייך לקטגוריות: סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבורחת מעצמי - סיפור בהמשכים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בורחת מעצמי - סיפור בהמשכים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)