לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Anime Icon


בלוג כפתורים של אנימות. D:

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2013

פוסט הטאליה! 333>



התמונה הזאת היא הסיבה שהתחילו לקרוא לי סמייל. נוסטלגיה ;V;
אוקיי. אז אני יודעת שאמור להיות חלק 2 לפוסט הקודם.
אבל הוא יצא בשבוע הבא, כי היום אני מנצלת את זה שאני הולכת לבית ספר רק ל-5 דקות כדי לקבל תעודה
וחוגגת את זה שלהטאליה יוצאת עונה חמישית!!!!!!!!!! X33333333333333
-התלהבות יתר-
אזזז החלטתי להכין לכם פוסט כזה שמוקדש כולוווו להטאליה D:
*בינתיים עלו רק הכפתורים של ניוטאליה, כל השאר יעלו מחר. הייתי עסוקה כל היום בלראות הטאליה XD*

ניוטאליה:

  

  

  

  

  

  

  



אז כמו שכבר אמרתי למעלה, השאר יעלה מחר~ תצפו לזה! 3<
(לאלה שעדיין לא הבינו~ החלטתי לפרסם את זה היום בכל זאת כי העונה
החדשה מתחילה לצאת היום ואני לא מוכנה לפספס תאריך כזה XD)
תהנו בינתיים מכפתורי הניוטאליה~XD
ליאור DD:

נכתב על ידי , 25/1/2013 08:35  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאור צ'אן~3: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאור צ'אן~3: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)