לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דֵעַ-א-קטואליה: חץ או פרח


דֵעַ-א-קטואליה - בלוג ביקורת שבו אני שולח חץ או פרח

Avatarכינוי:  חץ ופרח

בן: 12

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

1/2014

הו סיציליה סיציליה


95

 

תגידו איך תמיד ביבי מסתבך ותמיד יוצא מזה? אז פתאום מדברים על חשבון בנק בארצות הברית.  וביבי טוען: א. שהחשבון הזה כבר אינו פעיל (אבל לא נסגר! מקבל ריבית?) מאז 2003. ב. כשמונה לשר האוצר הוא דיווח כחוק.

 

והיועץ המשפטי לממשלה אמר שהוא יחקור רק אם ביבי יסכים. אז: א. מדוע אף אחד לא ישאל אותי אם אני מסכים שיחקרו את חשבון הבנק שלי (למשל, אף אחד לא שאל אותי אם אני מסכים ששרות הביטחון יחקור את חשבון הבנק שלי לפני שהבן קיבל סיווג בטחוני שיש לראש הממשלה). 

ב. אם ביבי דיווח על הכל כחוק, וכי מדוע שלא יסכים לחקירה של היועמ"ש?

 

וחברי האופוזיציה רוצים להעביר חוק המחייב שקיפות חשבונות נבחרי הציבור ואני שואל אותם מדוע בהזדמנות זאת גם לא יעבירו חוק שימנע מנבחרי הציבור לחוקק העלאת משכורתם, מעבר לתוספת היוקר של עמך?

 

ושמתי לב שעניין חשבון הבנק האמריקאי של ביבי מסוקר בסופ"ש זה על ידי ידיעות אחרונות ואף לא מילה על ידי מעריב. ונראה לי שעם העורך החדש של מעריב, העיתון הפך לישראל היום ב'.

 

אנחנו גם שומעים כי הולכת וצוברת תאוצה בכנסת ההצעה של ליברמן על חילופי שטחים עם הפלסטינאים בחוזה שלום. אז אני כרגע לא בעד, אבל : א. תסכימו שטרנספר של שטחים טוב יותר מטרנספר של אנשים. ב. תמוה בעיניי שאחמד טיבים למיניהם שצועקים ודוגלים כל הזמן במדינה פלסטינאית - ושאומרים תמיד שהם קודם כל פלסטינאים, אחר כך ערבים ורק לבסוף ישראלים - ופתאום לא מוכנים להיות חברי כנסת פלסטינאים. דא עקה שאחמד טיבי יודע שחבר פרלמנט  במדינה פלסטינאית הוא לא יהיה. ובכלל לא בטוח שיקבל שם דמוקרטיה. ואולי יצטרך לחזור וליילד שם נשים. מה זה רע?

 

ומקציני משטרה בכירים שמקבלים טובות הנאה מפינטואים אני מוטרד לא פחות מפינטואים שמקבלים טובות הנאה למיניהן מהמשטרה.  ולא פחות מטרידות אותי עסקאות (מטרה המקדשת את האמצעים) של הפרקליטות. ובכלל האם שמתם לב שלאחר מותו של הרב עובדיה יוסף, משתוללות מלחמות בחצרות עובדי האלילים. קצת מזכיר לי מה שקרה ליגוסלביה לאחר מותו של גנרל טיטו.

 

מעניין אם יצאו הסרחונות, או שכרגיל הכל ישכח עם פרסום השערוריה הבאה באמצעי התקשורת.

 

מדינת סיציליה מרתקת יש לנו גבירותי ורבותי.

 

 

שתהיה לכם שבת שלום.

 

נכתב על ידי חץ ופרח , 17/1/2014 19:39   בקטגוריות שחיתות, החשבון האמריקאי של ביבי, החלטות היועמ"ש, עסקאות פרקליטות, פרשת הרב פינטו, קרבות חצרות רבנים, הסכם חילופי שטחים, אחמד טיבי, אקטואליה, פוליטיקה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dani ב-14/2/2016 16:53



הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחץ ופרח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חץ ופרח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)