לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דֵעַ-א-קטואליה: חץ או פרח


דֵעַ-א-קטואליה - בלוג ביקורת שבו אני שולח חץ או פרח

Avatarכינוי:  חץ ופרח

בן: 12

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אין חדש תחת השמש


21

 

 

שלילי  פצצה חברתית מתקתקת

 

מישהו סיפר לי את שאירע לו בסופ"ש הקודם בחוף תל אביב. הכל התחיל מבחורה צעירה שהייתה מסוממת ברמות והחלה לטבוע במים. וחברנו קפץ למים במטרה להציל אותה. אבל היא ממש לא רצתה לצאת, הוא הוציא אותה בכוח, היא נשכה אותו בכתף וחזרה שנית לים והחלה שוב לטבוע ...

 

ומכל הסיפור חברנו חזר לבסוף לקחת את התיק שהשאיר על החוף ולפני שהגיע אליו הבחין בדמות של מסתנן שחטף וברח עם התיק שלו. חברנו התחיל במרדף אבל המסתנן נטמע בהמוני מסתננים אחרים בחוף, וכבר לא יכול להבחין בגנב ביניהם.

 

שבעים מטר מהאירוע, ידידנו שסרק את החוף מצא את תיקו מבצבץ מתוך החול. היה חסר שם הכסף והסמרטפון החדש והמשוכלל שלו. הסמרטפון נעול, אבל מסתבר שישנה תעשייה שלמה של טלפונים גנובים שבה מועסקת רשת של מסתננים ויש מישהו שיודע לפרוץ את הנעילות ואחר כך מוכר אותם.

 

ידידינו מיהר לבטל את מספר הטלפון אבל בסלקום סרבו לאתר את מקום הגנב והטלפון, למרות שהם יכולים לעשות זאת בקלי קלות. הוא גם הודיע על הגנבה בתחנת המשטרה הקרובה ויומנאית משועממת תחבה את הטופס שמילא בין ערמת מאות התלונות, שקרוב לוודאי יגיעו בקרוב למגרסה.

 

למרות שהחוק מאפשר למשטרה לצוד גנבים בעזרת מעקב אחר הטלפון הנייד, באישור שופט. אין המשטרה עושה דבר וכבר אי אפשר היום לרחוץ בחופי תל אביב מבלי להשאיר מישהו על המשמר, ואם פעם היה צריך להזהר לא להשאיר שעונים וכסף, היום כבר יש מסתננים שגונבים אפילו את הבגדים והנעליים.

 

ואני שואל, מדוע אנחנו צריכים לשלם עבור זה שהמדינה מכניסה מסתננים ולא דואגת לכך שיוכלו להתפרנס בדרך חוקית? כניסה לא חוקית, עבודה לא חוקית, אין דין ואין דיין. פצצה חברתית מתקתקת.

 

 


  מקור: mako.co.il

 

 

 שלילי החולה המדומה

 

על החולה המדומה של מולייר שמעתם? אז השבוע שמענו על תושב רמת גן שהתחזה לחולה סרטן והוציא מחבריו לעבודה שריחמו עליו, עשרות אלפי שקלים ל"עזרה בטיפולים".

 

כל המדינה רעשה וגעשה אבל אני ממש לא מבין מה הפליאה. המדינה שלנו כולה שנוֹר. אדם נתעב נוסע במרחבי הארץ ומבקש בקול מערר רחמים תרומה ל"נכים קשים" - כל פעם במקום אחר, זו פשוט העבודה שלו. חרדים תלמידי ישיבות מסכנים את חייהם בצמתים כדי לאסוף נדבות מרכבים העומדים ברמזור אדום - במקום ללכת לעבוד. ובבתי חולים אתה מוצא אנשים קבועים שמבקשים עזרה מהאנשים עבור חולה מהמשפחה שכביכול מאושפז כבר שנתיים ואין למשפחה מה לאכול.

  

ומנכ"ל לתת (כמו עמותות נוספות לעזרה עבור נזקקים) לוקח לעצמו משכורת של שישים אלף שקל מתרומות למזון שנותנים אנשים נדיבים. ומצד שני אתה שומע מנזקקים שנענים בשלילה על ידי העמותות האלה.

 

 

אז אני שואל, מדוע המדינה אינה עוזרת לנזקקים ובעצם  מעודדת את השנוֹר, בצורת פטורי מס על השנור?

 

עם כל סיפורי העוקץ שאנחנו שומעים, מדוע שאני אאמין למישהו שמבקש ממני כסף עבור נסיעה מירושלים לתל אביב כי הוא נתקע? ובאותו יום הוא מבקש ממאות אחרים כסף עבור אותה הנסיעה והוא כבר יכול לקנות כרטיסיות לשנה. ולמחרת הוא פונה אלי שנית כי הוא כבר לא זוכר שביקש ממני אתמול.

 

ואולי בכל זאת יש מסכנים שצריכים עזרה, אך כיצד אני יכול להאמין אחרי כל סיפורי העוקץ?

 

ובארץ יש עשרות עמותות עזרה וצדקה המטרידות אנשים בטלפונים, בבתים ובמקומות ציבוריים - כדי שיתרמו עבור "מסכנים למיניהם".

 

 

ואני שואל, מדוע שהמדינה לא תשים קץ לשנור הזה ותעשה כפי שמקובל בארצות הברית. שם חל איסור בחוק על איסוף תרומות וצדקה בבתים ומקומות ציבוריים. במקום זה כל עובד מקבל טופס לקראת סיום שנת המס, שבו הוא ממלא התחייבות לסכום חד פעמי שהוא מעוניין לתרום. בטופס אפשר לבחור בין פיזור התרומה בין מאות העמותות ואז התרומה שלך מגיעה לא רק לחרשים ועוורים, אלא גם למטיף כנסיה הזוי. לבין האפשרות לתרום לעמותה או עמותות שאתה מעוניין לעזור להם.

 

פשוט, יעיל, לא מטריד, מבוקר וגם פטור ממס. מדוע גם לא כאן?

  

 

כנסים במפרץ

 

השבוע שמענו שהשב"כ אסר על השר ארדן לנסוע אל ועידת האקלים של האו"ם בדוחא שבקטאר. היחידה לאבטחת אישים מתנגדת ליציאתו ללא מאבטחים, כפי שדורשת קטאר.

 

ולא סתם מתנגדת קטאר. לפני שנתיים וחצי כשעוזי לנדאו שר התשתיות ביקר שם, המוסד תחת המטריה של אנשי ביטחון ישראלים,  חיסל את המחבל מחמוד אל מבחוח. כך לפחות על פי העיתונות הזרה. הקטארים למדו לקח ואינם מאפשרים יותר כניסה של אנשי ביטחון.

  

לפני שנים אחדות קיבלתי הזמנה מפרופסור אנגלי להרצות בכנס מדעי חשוב שאירגן באבו דאבי. כשבדקתי באתר של משרד החוץ אם מותר לי לנסוע לשם, הודגש שמדינות המפרץ נחשבות למדינות אוייב ולכן נאסר על בעלי דרכונים ישראלים לנסוע לשם. לכן נאלצתי להודיע בצער למארגן הכנס שלא אוכל להגיע בגלל יחסי ישראל עם אבו דאבי.

 

אז אם לי אסור לנסוע לארצות המפרץ לכנס בינלאומי חשוב, מדוע מותר לשרים?

 

 

שלילי הצביעות של אוניברסיטת בר אילן

 

 כל ראשי האוניברסיטאות התאחדו כנגד הקמת אוניברסיטה חדשה באריאל. כולל אוניברסיטת בר אילן. אבל פתאום השבוע  שמענו שאוניברסיטת בר אילן פרשה מהמאבק. נשיא האוניברסיטה ציין שלמרות שאין צורך בהקמת אוניברסיטה חדשה (שתפגע באוניברסיטאות הקיימות העומדות על קרעי תרנגולת -תוספת שלי), הוא מודיע על פרישה מהמאבק המשותף של האוניברסיטאות.

 

אז תגידו, האם אין הקמת האוניברסיטה באריאל עניין פוליטי בלבד? כבר כתבתי על כך באחד הפוסטים הקודמים כאן.

 

שאוניברסיטת בר אילן לא תתפלא אם שאר האוניברסיטאות כבר לא יעמדו לצידה במאבקים הקשורים אליה.

 

 

שלילי אי אפשר לשקר בדמוגרפיה

 

כבר כתבתי פוסט המתריע על כך שבעוד 18 שנה יהיה בכנסת רוב לחרדים ולערבים, ושכדאי מאוד שנפעל להפרדת דת ממדינה עכשיו.

 

שמונה עשרה שנה נראים לאנשים מאוד רחוק, העניינים לא ודאים, ואפשר לישון בשקט. דיה צרה אם בכלל לשעתה.

 

אז השבוע פורסמו נתונים חדשים: בתוך חמש שנים שיעור התלמידים החרדים והערבים צפוי להגיע ל- 44%. ב- 2017 שיעור התלמידים החילוניים היהודים יהיה 41% בלבד.

 

מיעוט של התלמידים החילוניים בעוד חמש שנים בלבד (וזה בטוח, כי הם כבר נולדו) - מיעוט בכנסת כמה שנים אחר כך!

 

מדוע כולם כל כך אדישים?

 

אם היום הדרישות של המיעוטים הדתיים כל כך גבוהות, מה יהיה כשהם יהיו רוב?

 

נכתב על ידי חץ ופרח , 31/8/2012 20:10   בקטגוריות מרכז אוניברסיטאי אריאל, אוניברסיטת בר אילן, מדיניות שנור, משטרה, סלקום, דמוגרפיה, עמותות ותרומות, ארצות המפרץ, שב"כ, מדיניות חוץ, השר ארדן, קטאר, אוניברסיטאות, דת ומדינה, המסתננים, חוק ומשפט, חרדים, פוליטיקה, תרבות, אקטואליה, ביקורת  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חץ ופרח ב-3/9/2012 11:56
 



כשאת בוכה את לא יפה


 

 

3

 

 

שלילי   דוח הזוי

  



מקור: פלאש 90

 

 

שטייניץ, דוח מבקר המדינה על אסון הכרמל הזוי?

 

ככה זה כששר אוצר רוצה להיות ומשמש שר-על של כל משרדי הממשלה!

 

 

 

שלילי כשאת בוכה את לא יפה

  

אנסטסיה אישה יפה אבל היא מ_ _ _ _ _ עם קבלות (השלימו כאוות נפשכם) . היא גם מאוד מכוערת כשהיא עצבנית:

 

אנסטסיה מיכאלי עצבנית

 

 

אנסטסיה היא גם מכונת ילוּדה

 

 

אני מאחל לך ולבני משפחתך בריאות ואריכות ימים. אבל כיוון שוודאי לא קראת את הכתבה הזו, את לא יודעת שיש גנטיקה ועיקרון הארדי ויינברג. לכן את גם אינך יודעת שהסטטיסטיקה אומרת שבמשפחתך מרובת הילדים, יש סיכוי שאחד מילדייך יתאבד בגיל 40. לדעת הביהביוריסטים, עם אמא שתלטנית כמוך, אפילו קיים סיכוי שזה יקרה ליותר מילד/ילדה אחד/ת.

  

עם אמא כמוך, הם יפחדו לצאת מהארון ויעדיפו אולי להתאבד.

 

אם וכאשר זה חלילה יקרה, מה תעשי אנסטסיה? אנסטסיה, כשאת בוכה את לא יפה.

 

  

 

   שלילי    התורה מסיני של ח"כ אורי אריאל

 



 

 

שלילי שיטת המקל והגזר


מדינת ישראל פועלת בשיטת המקל והגזר כנגד המסתננים. שיטה זו ידועה משחר ההסטוריה של האדם, כדרך האידיאלית לשליטה באנשים.

 

 




 




   



eishton.wordpress.com

 

 

ומה עוד היה לנו כאן השבוע?

ריב גנגסטרים:

 



 

 

 שלילי  תג מחיר

 



שכונת האולפנה

 

בתחילה דיברו על ניסור הבתים המפונים והעתקתם (לאיפוא?) וכשהתברר שידיעותיו ההנדסיות של ביבי הזויות, הנה כבר עלה רעיון חדש:

 



מקור: datili.co.il

 

 

במקום 30 יחידות דיור יבנו 300 יחידות דיור. ובינתיים יבקשו מבית המשפט לאפשר לדיירים להשאר לגור בדירותיהם, עד שיסיימו לבנות את המגדלים - אולי בעוד 5, 10, 20 שנה....... (אם הקבלן בינתיים לא יפשוט את הרגל). מה אתם חושבים? בעליון יושבים מטומטמים?

 

 

שלילי

 

 

שלילי   טיבי לא רוצה טובות

 

 

 

משרד המדע והטכנולוגיה הקים בטייבה מרכז חלל, לאחר שקיבל ממשרד ראש הממשלה תקציבים המיועדים להשקעה במגזר הערבי. זאת במסגרת יוזמת "הרשות לפיתוח כלכלי במגזר הערבי", שבמשרד ראש הממשלה, ובשיתוף קרן אילן רמון. יפה, נכון? גם למגזר הזה מגיע. אבל אחמד טיבי לא מרוצה ויחרים את טקס הפתיחה. הוא מוכן לוותר על המרכז הזה, כי רוצים לקרוא לו על שם האסטרונאוט אילן רמון, ז"ל. קרן אילן רמון תרמה גם עבור פרוייקטים עזרה לנוער במגזר הערבי. יפה, נכון? אז מדוע טיבי אינו רוצה שיקראו למרכז החלל על שם אילן רמון? כי לדבריו של טיבי: "רמון היה טייס קרב שהשתתף בהפצצות על אוכלוסיה אזרחית במלחמת לבנון ותקיפות במדינות ערביות. בין היתר הפציץ את הכור הגרעיני בעיראק (שלדעתו של טיבי היה עליו כנראה לקום)".

 

ואפילו נניח שאילן רמון שנלחם ביעדי טרור איסלאמי, פגע שלא במתכוון במשפחות טרוריסטים שמשמשים בני ערובה ביעדי התקיפה (ובו נתעלם מכך שגם אזרחי ישראל מבני עמך נפגעו מיעדי הטרור) - אתה מאוד רוצה לקבל כספי תרומה מקרן רמון, אבל שאף אחד לא ידע זאת.

 

 כהרגלך אתה מאד דואג לפלסטינאים ברשות הפלסטינית ולא כל כך לעניי עירך המסכנים בישראל. בגאווה העלת הצעת חוק שאושרה, אשר דואגת לפצות ישראלים בטיסות שנדחו או בוטלו. כי הרי עניי עירך טסים השכם והערב בטיסות כאלה ואתה המסכן מרותק לכנסת ולך אין זמן לטוס.

 

אתה טיבי כל כך מוסרי, שכל העולם צועק חמס על טבח התושבים הסורים ורק אתה יושב ושותק. אולי במקום לקבל תרומה מקרן רמון עבור מרכז החלל בטייבה תפנה לקבל תרומה מאסד?

 

נכון טיבי, אתה פלסטינאי גאה ולא רוצה טובות ממדינת ישראל עבור מרכז החלל בטייבה. אבל משכורת והטבות אישיות אתה מוכן לקבל ממדינת ישראל. מדוע אתה לא מחרים גם את הכנסת שנקראת כנסת ישראל? הרי ישראל שלחה טייסים לפגוע בכור בעירק, בחמאס ובחיזבלה?

 

ומדוע חמתך בערה כאשר הועלתה ההצעה שאום אל פחם תמסר לרשות הפלסטינאית, במסגרת חילופי שטחים בחוזה שלום עתידי? האם זה משום שלא מובטח לך כיסא בפרלמנט המדינה הפלסטינאית?

 

 

 

דעה אישית: ביד חזקה ובזרוע נטויה

 

 

אני יודע שאני מסתכן כאן בכך שחלק מהקוראים יקומו עלי בשצף קצף, אבל כן. כשיושבע נשיא "אביב העמים" המצרי, אנחנו חייבים להיות תקיפים ולפעול ללא היסוס כנגד כל ניסיון טרור משטח מצרים. לפעול בנחישות כבר באירוע הראשון. מצרים היא מדינה ולא רשות. מצרים יכולה לטעון שפעולה שלנו היא פגיעה בריבונות שלה, אך ירי וחדירות מהשטח שלה זו כבר פגיעה בריבונות שלנו. כשמוברק רצה, הצבא שלו הצליח יפה מאוד לשמור על שקט בגבול.

 

אהוד ברק כבר חושש מהעתיד ומאיים.

אז מדוע קשה לנו להאמין לאיומים שלו? כי אנחנו כבר קצת מכירים את דפוסי ההתנהגות שלו. מאיים ומהסס.

 

 ברק מאיים

 

אז כדאי שיזכור שגם נשיא מצרי מוסלמי תלוי בהמשך המימון של הברון האמריקאי, ומלחמה כעת זה לא בדיוק באינטרס שלו ושל הצבא שלו. ולגבי שלום ארוך טווח - במילא אני סקפטי, כי במהלך ההיסטוריה באזורנו, השלום היה במקרה הטוב "ותשקוט הארץ ארבעים שנה".

 

אז מה היה לנו כאן? שבעה חיצים השבוע ודעה אחת. השבוע היו כל כך הרבה דברים מרגיזים, עד שנבלו לי כל הפרחים.

 

אם אהבתם, ספרו לחבריכם. הבלוג החדש הזה עדיין קצת נחבא אל הכלים.

אתם גם יכולים להרשם כמנויים בחינם.

 

להתראות בשבוע הבא חברים ואל תשכחו לשתות הרבה מים.

 

נכתב על ידי חץ ופרח , 22/6/2012 06:16   בקטגוריות יובל שטייניץ, אנסטסיה מיכאלי, אורי אריאל, אלי ישי, אביגדור ליברמן, בנימין נתניהו, שאול מופז, קדימה, אחמד טיבי, שכונת אולפנה, אהוד ברק, המסתננים, חברה, כלכלה, דוח אסון הכרמל, מבקר המדינה, מצרים, פוליטיקה, תרבות, אקטואליה, ביקורת, צבא  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חץ ופרח ב-23/6/2012 14:21
 



משטרת האינקויזיציה


 

2

 

שלילישלילי   משטרת האינקויזיציה

 

בלי קשר לדעתי (שצריך לעצור את הכניסה המטורפת הזו של מסתננים שאינם פליטים), משטרת האינקויזיציה החלה לעצור אזרחים דרום סודאנים וחוף השנהב, בדרך לסילוקם מהארץ. מוניקה פאולו בון מספרת לכתב ישראל היום: " הם דפקו לי על הדלת בשש בבוקר ואמרו לי שיש לי שעתיים לארוז הכל". סיפרה לי אימי: "כאשר הגיעו הנאצים לעיירה שלי במלחמת העולם השניה, סילקו אותנו מהבית. נתנו לנו שעתיים לארוז כל מה שאפשר לשאת בצעדה ברגל".

 

אלי ישי נימק לאותו כתב מישראל היום: "זה לא מבצע נגד המסתננים (אלא נגד מי? -הערת המחבר), אלא מבצע לשימור הזהות של המדינה היהודית - ציונית.

 

זהות יהודית? זה מזכיר לי את גירוש יהדות ספרד - גם שם רצו לשמור על הזהות הנוצרית קתולית. נכון, לא גורשו האנוסים. גם אלי ישי מגייר כעת 1,500 גויים מאוגנדה ומתכונן לייבא אותם לארץ. נראה שאין לו מספיק יהודים בארץ כדי לשמור על הזהות היהודית.

 

זהות ציונית? זה מזכיר לי את הרייך השלישי - גם הם רצו לשמור על הזהות הארית.

 

אז מה בכל זאת ההבדל? רק עניין של זמן. היהודים שהו קצת יותר זמן במדינות האלה, מאשר הסודאנים כאן. הסודאנים כמו היהודים היגרו כדי להתחיל חיים חדשים.

 

ויש עוד הבדל משמעותי מאוד. אנחנו לא שולחים את הסודאנים לתאי הגזים והמשרפות. אבל יש גם עוד הבדל גדול: האינקויזיציה שילחה את היהודים בסירות רעועות, שרבות טבעו בים. אנחנו במאה העשרים ואחת משלחים אותם במטוסים ואפילו משלמים את דמי הטיסה. נכון שאנחנו יותר הומאנים? או אולי זה מפני שאנו ממש לא חוששים מדעת הקהל העולמית ומהאג. 

 

אני ממש לא בעד קליטה של 2000 - 3000מסתננים לחודש. ישראל כבר מתקרבת למספר הגדול ביותר של זרים לנפש, מכל מדינות העולם. אבל לדעתי הפעולות שצריכה לנקוט ממשלת ישראל אינה בשל בעיית זהות יהודית. אלא, בשל בעייה דמוגרפית חברתית -כלכלית.

 

לכן, לצורך הפיתרון הסופי לבעייה זו (מצטער על הביטוי הקשה, אך מיד תראו מספר קווי דמיון), ועדת העובדים הזרים בכנסת בראשות ח"כ ניצן הורוביץ ( כן - זה ממר"צ. אתם מאמינים?) הציגה תוכנית בת 11 צעדים (שלבים) להתמודדות עם גל המסתננים.  אבוי, גם בתוכנית הפיתרון הסופי ההיא, היו שלבים.

 

ואפילו למשטרת האינקויזיציה יש שיטות עבודה לתפוס את הסודאנים. שיטות דומות למדי לגסטפו כנגד היהודים. הרי כיצד אפשר לזהות סודאני ברחוב? האם יש לו תווי פנים שונים משכנו האריתראי? בעייה נכון? לכן כמו לגסטפו, למשטרת ההגירה יש מודיעין. כך הגיעו לביתה של מוניקה פאולה בון מאילת. המודיעין של שניהם מופעל באותה שיטה: יש שכנים מלשנים ויש "קפּוֹאים" שמסגירים את בני עמם. מדוע הם עושים זאת? תשאלו את אחיכם היהודים, מדוע עזרו למצוד של היהודים על ידי הנאצים? ולא חלילה אני משווה את משטרת ההגירה לגסטפו, אני משווה רק את שיטות העבודה.

 

ויש עוד קו דמיון דומה: בשני המיקרים למצוד יש מיכסות. גם למשטרת ההגירה יש מיכסה שבועית - למלא מטוס אחד בסודאנים.

 

תחשבו על זה.

 

 

שלילישלילישלילי   מדינות הלכה - עין תחת עין, שן תחת שן

 

נשיא מצרים חוסני מובארק המודח נידון למאסר עולם בגיל 84 ולא ל- עונש מוות. אבל העם רוצה עונש מוות. כיצד פתרו את הבעייה? שלחו אותו לכלא טורה הידוע לשימצה, למרות מצבו הרפואי הקשה. כאשר משאירים שם אדם בתרדמת - חוסר הכרה עמוק -במצב קריטי, זה כאילו גזרו עליו עונש מוות תוך חודש מקסימום.

 

אז ההלכה שם כמעט ניצחה, נותר רק לחכות מעט לתוצאות הבחירות לנשיא.

 

 

גם בארצנו יש חוגים שמאוד רוצים כאן שלטון הלכה. מאוד יתכן שחלומם יתגשם בעוד 18 שנה בלבד. תחזיות דמוגרפיות מורות שבעוד 18 שנה יהיה כאן רוב חרדי - דתי לאומי (שגם האחרון עובר כידוע תהליכי התחרדות). רוב שרוצה מדינת הלכה. סופסוף יחזירו עטרה ליושנה - עין תחת עין שן תחת שן.  


 

 

נשמע לכם הזוי? לא רוצים דבר כזה? אז הגיע הזמן להפריד בין דת למדינה, כאן ועכשיו!

 

  

פרח  די להכחשת שואות

 

ביום שלישי ציינה מליאת הכנסת בישיבה מיוחדת את רצח העם הארמני. הדיון התקיים ביוזמתם של יו"ר הכנסת ראובן ריבלין ויו"ר סיעת מר"צ ח"כ זהבה גלאון. בישיבה נכחו נכבדי העדה הארמנית וחברי ועד הפעולה הארמני.

 

בשם מדיניות משרד החוץ, היינו משתפי"ם של מכחישי השואה הזו. הגיע הזמן שבני העם היהודי שעברו בעצמם שואה, יכירו גם בשואה של אחרים. 

 

 

שלילי  זוהי דמוקרטיה אקדמית?

 

היועץ המשפטי בכנסת, עו"ד איל ינון נתן חוות דעת משפטית ביחס לאיסור אירועי הנכבה באוניברסיטאות. וכך אמר:

 

"איסור מסוג זה, בוודאי לפעילויות שאינן פליליות, אינו מקובל במדינות דמוקרטיות החורתות על דגלן את חופש הביטוי הפוליטי ואת החופש האקדמי."

 

צודק איל ינון, והוא התכוון לסטודנטים. אבל מדוע יש איסור חופש דיבור פוליטי למרצים באוניברסיטאות? אז לסטודנטים מותר ולמרצים לא. האם זו דמוקרטיה?

 

 

פרח   תערוכת תכשיטים של חתן פרס נובל

 

פרופסור דן שכטמן, חתן פרס נובל לכימיה לשנת 2011, מציג תערוכת תכשיטים שיצר בטכניון. מי אמר שמדענים לא יודעים לעשות גם דברים אחרים? 

 



מקור: http://www.zepo.co.il/katava.asp?NewsID=12432&CatID=8

 

 

 

פרח  צה"ל מציג בגאווה את חייליו

  

זוהי תמונה שדובר צה"ל מציג בעמוד הפייסבוק שלו:

  



 

 

 זוכרים שפעם צה"ל היה מסלק חיילים כאלה משורותיו והעניק להם פרופיל 21?

 

 

פרח  "חוק התספורות" אושר בקריאה שניה ושלישית

 

נמאסו הסדרי חוב ותספורות לטייקונים ולבעלי הון. "תספורת" של הלוואות מכספי הפנסיה שלנו, היא השערוריה הכלכלית הגדולה ביותר במדינה. אז החוק הזה הוא צעד נכון בכיוון הנכון. אבל מדוע אין עדיין חוק האוסר בכלל הלוואות כספי הפנסיה והתקבולים שלנו? חוק התספורות לא יגן עלינו מפני פשיטת רגל של הטייקון!

 



מקור: http://www.nrg.co.il/images/archive/300x225/1/025/443.jpg 

 

 

הצעת חוק התספורות היא הצעה של יו"ר מר"צ, ח"כ זהבה גלאון.

 

אז אל תגידו שאין יתרון באופוזיציה המשותקת כמעט מבחינה מדינית. במר"צ התחילו להשקיע יותר בעניינים חברתיים.

 

 

 

אז מה היה לנו הפעם?

שלושה חיצים וארבעה פרחים. אז אל תגידו שאין איזון ואופטימיות בבלוג הזה.

 

להתראות בשבוע הבא חברים.

 

 

נכתב על ידי חץ ופרח , 16/6/2012 08:56   בקטגוריות זהבה גלאון, ראובן ריבלין, דובר צה"ל, דן שכטמן, אלי ישי, חוק התספורות, הפרדת דת ממדינה, שואת הארמנים, ניצן הורוביץ, המסתננים, המסתננים, חופש אקדמי, דמוקרטיה, דובר צה"ל, אקטואליה, צבא, חברה, כלכלה, תרבות, פוליטיקה, ביקורת  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חץ ופרח ב-20/6/2012 18:31
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחץ ופרח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חץ ופרח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)