לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דֵעַ-א-קטואליה: חץ או פרח


דֵעַ-א-קטואליה - בלוג ביקורת שבו אני שולח חץ או פרח

Avatarכינוי:  חץ ופרח

בן: 12

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לאן נעלמו כספי הפנסיה שלכם


40

  

היום לאחר עמוד ענן, האם אתם זוכרים בכלל את המחאה החברתית? הממשלה תעשה ככל יכולתה לטשטש את המצב הכלכלי ולהעמיד את המצב הבטחוני בראש מערכת הבחירות הקרבה. אבל טעות בידה, המצב החברתי והכלכלי לא נשכח. הגזירות הכלכליות בתקציב 2013 שנגנזו עד לאחר הבחירות מחכות לנו בריבית דריבית. הרי עתה יש גם "צידוק", כי צריך לממן את הוצאות המלחמה.

 

אבל אנחנו לא שוטים. כולנו יודעים שהתקציב נתון לסדרי עדיפויות וניהול כושל של כספי המדינה. אל לנו לשכוח גם שניצול כספי הפנסיה והתגמולים שלנו על ידי הטייקונים הפכה להיות לשיטת מדינה, ומי שהנהיג את השינוי המאפשר להמר על הכספים שלנו ולהלוות אותם (ללא החזר), מבלי לשאול אותנו - הוא לא אחר מאשר ראש ממשלתנו, בנימין נתניהו, בהיותו שר האוצר.

 

אז הרי סרטון קצר שהובא לידיעתי על ידי אילנה, שיראה לכם לאן נעלמו כספי הפנסיה:

 

 

 

אז אולי כשתעמדו בקלפי, לפני שתשלשלו במעטפה את הפתק שלכם, כדאי שתזכרו במה שימשיכו לעשות בכספכם הליכוד-ביתנו לאחר הבחירות.

 

ואת האימרה שבוודאי כך תעשה גם האופוזיציה שמאל-מרכז כשתבחר, אני משאיר לציניים של הימין, שיודעים בוודאות שמצב זה ימשך בשילטון ביבי ושמתים מפחד שזה יפיל אותו.

 

אם אכפת לכם, אל תשכחו ללכת להצביע!!!

 

נכתב על ידי חץ ופרח , 24/11/2012 10:09   בקטגוריות כספי הפנסיה והתגמולים, בנימין נתניהו, כלכלה, המחאה החברתית, טייקונים, מנהלי קרנות פנסיה, בחירות 2013, אקטואליה, ביקורת, הון ושלטון, חברה, פוליטיקה, צדק חברתי  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חץ ופרח ב-25/11/2012 00:23
 



שתהא זו שנת הגשמת המשאלה


25 

 

זהו פוסט מיוחד, שהקדים את מועד הפרסום המיועד (בדרך כלל בסוף שבוע), בשל פרסום הנושא החם בישראבלוג -3 משאלות.

 

אז כפי שתראו, שלוש המשאלות שלי קשורות במשאלה בסיסית אחת גדולה - אבל כדי להגשים אותה צריך שלוש משאלות:

 

 

1  המשאלה הראשונה שתגיע פייה טובה רבת עוצמה שתוכל להגשים משאלה אחת לכולם. בעצם למרבית העם, כי יש כאלה שבהחלט לא ירצו הגשמת משאלה כזו.

 

 

2 המשאלה השניה היא שאנשי עמנו הלא מרוצים (שחלקם גם סובלים מאוד) יגיעו למודעות שכל כך רע להם, עד שירצו להביא לשינוי.

 

3 המשאלה השלישית היא שכל אלה שכל כך רוצים שינוי יאמינו בכוחם להביא את השינוי ויעשו מעשה.

 

 

ובמשאלות האלה אני הייתי רוצה להגשים את משאלתה של נינה זגרמן, כפי שהופץ ברשת, והגיע לידיעתי באדיבותה של שוש:

 

"שלום

שמי נינה זגרמן, אני בת 64 וגרה במושב נטעים. בעלי, אמנון, הוא חקלאי בן חקלאי. יש לנו דיר עיזים ומחלבה, מגדלים ירקות אורגניים ויש לנו מכוורת דבורים לדבש, אבל אין לנו "עובדים" ואנחנו כורעים תחת הנטל ומושכים את העגלה בבוץ בכוח ומתייאשים לאט לאט והחקלאים, הולכים ופוחתים ונעלמים ואיתם נעלמת גם אדמת המולדת!!

 

האדמה שגאלו אבותינו לפני 65 שנה בדם יזע ודמעות , עוברת לערבים.

מתי בפעם האחרונה הייתם "אדוני ראש הממשלה" "והשר ישי" בנגב בארץ הבדווים?

מתי ביקרתם לאחרונה בגליל? בעמק בית נטופה? בארץ הערבים !

מי שלא מעבד את האדמה מאבד אותה!!

 

והקש ששבר את גב הגמל היה הרעיון האחרון שלך "אדוני ראש הממשלה", אחד הטובים – להביא "רופאים הודים" – רעיון מצויין!!!

 

ניישב אותם בסביון, בקיסריה, בשיכון ל' ובמגדלי אקירוב כי התחנה המרכזית כבר מלאה בעובדים זרים אחרים (השר ברק יאהב לגור ליד רופאים, שמא יחלה).

והם, יביאו את המשפחות שלהם וילדו ילדים הודים קטנים ואז, יום אחד, שר הפנים יגלה שיש הרבה ילדים הודים פה ויחליט לשלוח אותם חזרה הביתה – רק את הילדים – כי את הרופאים, ההורים, צריך.

 

ואפילו הגב' שרה נתניהו, אשת ראש הממשלה, לא תצליח לעזור להם!

ופה, הילדים שלנו המוצלחים הנהדרים החכמים המוכשרים – כי מי הולך לרפואה ומי מצליח להתקבל, רק הטובים – הם יגורשו להם לארצות נכר ושם יתקבלו בזרועות פתוחות בברכה ובכבוד ויתנו להם שכר נורמאלי ושעות עבודה נורמאליות ודירה בלי משכנתא ואנחנו ההורים הזקנים שלהם נישאר כאן, אחרי ששנים מימנו את לימודיהם ועזרנו להם להקים משפחות ותמכנו ושמרנו על הנכדים באהבה ובמסירות נפש.

 

ושם בגולה, יום אחד, יגלו פתאום שהם למעשה "יהודים חכמים" והגויים לא אוהבים "יהודים חכמים" .... (עיין ערך השואה גרמניה...)

 

ופה יישארו בני הישיבות. הם ילמדו תורה ואנחנו נמשיך לפרנס אותם. לאט לאט הם ישתלטו על חיינו כמו סרטן שחור וממאיר ששולח את זרועותיו לכל חלקה טובה והורס אותה.

 

מטבחי צה"ל יעברו למהדרין – כותרת "מידיעות אחרונות" מיום ו' ה- 18/11.

65 שנה שירתו איתנו בעלי הכיפות בנאמנות ובמסירות נפש ושמרו על דתם והכשרות הספיקה להם, עכשיו מקימים "גדוד חדש" של משגיחי כשרות וכל בסיס ומוצב יזכה לביקור של משגיח כשרות מידי יום (צריך לתת להם גם רכב ונהגים וחיילים שישמרו עליהם בדרך שלא יפגעו).

 

ובמקום לקנות נשק חדש ולהשקיע בהגנה, נבזבז זמן וכסף ונהיה עסוקים כל היום בכשרות למהדרי מהדרין ובמה שקורה בסירים של צה"ל.

 

זהו- הגיעו מים עד נפש אסור לתת לזה להמשיך יותר. אז מה לעשות??

 

צריך להקים מפלגה חדשה לגמרי בלי אף פוליטיקאי שמכהן היום – לקחת צוות מומחים לחוקה ומשפט, להציע חוקה חדשה למדינה!

אין צורך ב- 120 חברי כנסת, 61 יספיקו לנו. ואין צורך ב- 32 שרים, 16 מספיקים ואין צורך ב-1000 מפלגות קטנות סחטניות ומניפולטיביות.

 

נשכנע את כולם – דתיים לייט (אני בוגרת בני עקיבא), פולניים (אני פולנייה), מרוקאיים, רוסים, אתיופים, זקנים וצעירים, שחורים, לבנים, חומים וכו'. להצביע עבור מפלגה אחת גדולה שיהיה לה כוח להעביר חוקים חדשים, להפריד בין הון לשלטון, בין דת ומדינה ותנקה את כל הלכלוך שהצטבר במשך השנים ולא תיתן לאף אחד להחזיר אותנו אל חשכת ימי הביניים ולהפוך אותנו לאירן מס' 2 , כי אנחנו בדרך לשם!!

 

אנא הצילו! מי מוכן להרים את הכפפה? יש לכם הצעות? בואו נקום כולנו ונעשה מעשה ולא נשתוק יותר.

It's now or never! ".

 

 

אז פיה טובה שלי, הגשימי משאלת ליבה של נינה, המשאלה שלי, ושל רוב העם. בעצם אני הקטן אתן לך פיה יקרה רמז איך לעשות זאת: אחדי את העם לגבי העיקר ושיפסיק להתפלג על הטפל. 

 

 

נכתב על ידי חץ ופרח , 19/9/2012 11:42   בקטגוריות שלוש משאלות, הפרדת דת ממדינה, שינוי שיטת הבחירות, חוקה בישראל, אחדות העם, שלטון פוליטיקאים, אלי ישי, בנימין נתניהו, דמוקרטיה, דת בצבא, דת ומדינה, הון ושלטון, המחאה החברתית, חברה, חופש הדיבור, חוק ומשפט, חרדים, כלכלה, עובדים זרים, פוליטיקה, צדק חברתי, תרבות, אקטואליה, ביקורת, צבא  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חץ ופרח ב-25/9/2012 12:46
 



תחזיקו אותי


15

 

שלילי  על כלב נובח שמפחד לנשוך

 



תחזיקו אותי חזק. מקור: photolight.co.il

 

השבוע ביבי יצא ואמר את המשפט הכי הזוי ששמעתי: "אני אחליט אם לצאת למלחמה נגד איראן". כאילו דה, ממתי הדרג הצבאי מחליט על יציאה למלחמות?

 

ההתנהלות  של ביבי בנושא מזכירה את ההתנהגות של הילד. תחזיקו אותי כדי שאני לא אשבור להם את הפרצוף. אבל הילד הזה בעצם מפחד לתקוף, כי אחרת לא היה מתחנן שיחזיקו אותו חזק.

 

אז הרוסים והאמריקאים מחזיקים אותו חזק - נותנים לו עיצומים, נותנים לו כיפת ברזל וכבר יש לי בסיס לחשוב שמדובר בסחטנות של ביבי. לנו הוא מספר שצריך להעלות את המיסים, כי צריך להמשיך לפתח את כיפת הברזל וצריך לחמש אותה. ובעצם הוא משנורר מהאמריקאים.

 

אין זה חדש שביבי נהנה לעסוק בסוגיה האיראנית ולהביא אותה לתודעת הציבור הישראלי, ולהביא אותה לתודעת אומות העולם. כי כשהוא מנפנף בסוגיה האיראנית, המחאה החברתית והמצב הכלכלי הם דבר משני שראוי לשכוח אותו. וכשהוא מנפנף בסוגיה האיראנית, הוא כביכול משכח את האש סביב הסוגיה הפלסטינאית, וזה טריקים ביביים טיפוסיים.

 

אשאל אתכם שאלה. מדוע פתאום אמנון לוי משדר תוכנית "החושפת" את "סודות האטום" של מדינת ישראל. הרי אין ב"סקופ" הזה כל חדש. כל הסיפור הזה של פרס והצרפתים ממש אינו תגלית. זהו פשוט רענון לציבור של היסטוריה ידועה ונשכחת.

 

ואפילו כל התמונות שראיתם כביכול מהכור בדימונה הן הבל הבלים. אלה תמונות לא מהכור בדימונה, אלא מכור אחר (שלא אזכיר את שמו) - שכל צלם יכול לצלם בו ללא צנזורה. האם אתם באמת חושבים שלאיראנים הביאה התוכנית מידע חדש שהם לא יודעים?

 

נהפוך הוא, התוכנית בטלוויזיה הציגה באופן שלומיאלי את הלגיטימציה של האיראנים להסתיר את סודות הגרעין שלהם. הרי כפי שראיתם בתכנית גם ישראל פעלה בדרכים לא חוקיות וערמומיות בהקמת הכור בדימונה. גם ישראל הסתירה את בניית הכור למטרות מלחמה, מהעולם ובעיקר מהאמריקאים. נכון, ישראל לא מאיימת כמו האיראנים אבל יגאל אלון כבר אמר: " לא נהייה הראשונים להשתמש בלוחמה גרעינית במזרח התיכון, אבל גם לא נהייה השניים ...". אז בואו נתפח לנו חזק על השכם, אנחנו הטובים והם הרעים.

 

האם שכחתם כמה פצצות גרעיניות היו ויש לשתי המעצמות הגדולות? היתה מלחמה גרעינית? לא! מדוע - בגלל מאזן האימה. ביבי אוהב לתת לכם את ההרגשה שפצצה גרעינית בידי האיראנים תחסל את מדינת ישראל. זוהי הדמגוגיה הכי גדולה ששמעתי. האם האיראנים מטורפים עד כדי כך שלא איכפת להם להתאבד לאחר שישליכו פצצה גרעינית על ישראל?

 

זו פשוט עוד נביחה של ממשלת ישראל בשרות העיתונאי אמנון לוי. עוד נביחת "תחזיקו בי חזק".

 

אם ביבי באמת היה רוצה לתקוף, לא הייתם שומעים את כל הפטפטת הזו של ביבי, שריו ואנשי הצבא.

 

אז לביבי יש בעיה:

 

ראש המוסד לשעבר והנוכחי נגד. זה לא מפני שהם צמחוניים - הם מפקפקים ביעילות של התקיפה.

 

והמודיעין נגד והרמטכ"ל הקודם והנוכחי נגד.

 

ביבי מנסה לשכנע אתכם שהוא מקשיב להם, אך לבסוף הוא יחליט אם לתקוף.

אז ביבי בהחלט יכול תיאורטית לתקוף, אלא מה?:

 

אם הפעולה תיכשל (תביא נזק יותר מאשר תועלת) - וכך חושב הדרג הצבאי - ביבי יפול ישר לועדת חקירה ממלכתית, שתחסל סופית את הקריירה שלו. לדרג הצבאי יש כיסוי תחת ולביבי יש ראש חשוף לעריפה. עכשיו אתם מבינים מדוע הוא רוצה שיחזיקו אותו חזק?

 

 

שלילי שתיקת הכבשים

 

פג תוקף חוק טל ואשר היה לפניו יהיה. החרדים יכולים להמשיך לישון בשקט, לסחוט את קופת המדינה ולצחוק על המשרתים בצבא. כן, ויש להם זכות לרצות שישראל תילחם למען שטחי ארץ ישראל. הרי רק הם מחוברים לאלוהים ורק הם יגייסו אותו למלחמות ישראל.

 

וחברי הכנסת מכל המפלגות והשרים - שתיקת הכבשים. הפחדנים האלה מפחדים מחמת זעמם של המפלגות החרדיות. הרי הם חושבים רק על המשך הישיבה שלהם על הכסאות. ובעיקר אני אומר את זה לך שלי, שההתיחסות שלך לנושא היא ממש פרווה.

 

ושאול מופז - הוא מנסה למנף את זה לחיזוק קדימה המתפוררת - אך זה יעזור כמו כוסות רוח למת.

 

צדק חברתי. חלוקה שווה בנטל - הצחקתם אותי. זה אפילו לא עבד אצל לנין, טרוצקי וסטאלין.

 

מה שהיה הוא שיהיה.

 

 

פרח המשחקים האולימפיים - גלולה מתוקה

 

  

ולסיום, יש דבר טוב אחד שממתיק לנו את הגלולה המרה של הפוליטיקאים והוא האולימפידה. אמנם אנחנו עצמנו לא זזים מהספה. לוקחים ללב את הנצחונות ובעיקר את ההפסדים. אבל זיכרו - זה רק ספורט וככה זה בספורט. ממליץ על הבלוג האולימפי כאן בישרא.

 

נכתב על ידי חץ ופרח , 3/8/2012 09:17   בקטגוריות "סודות הגרעין", מלחמה, ביקורת ציבורית, גיוס חרדים, המחאה החברתית, חברה, מוסר כפול, פוליטיקה, צדק חברתי, שאול מופז, אקטואליה, ביקורת, בנימין נתניהו, שלי יחימוביץ, אמנון לוי  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חץ ופרח ב-9/8/2012 13:26
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחץ ופרח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חץ ופרח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)