לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דֵעַ-א-קטואליה: חץ או פרח


דֵעַ-א-קטואליה - בלוג ביקורת שבו אני שולח חץ או פרח

Avatarכינוי:  חץ ופרח

בן: 12

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

פראבדה היום


20

 

 

שלילי עיתונאי מסכן

 

העיתון ישראל היום תמיד מזכיר לי עיתונים כמו העיתון הרוסי פראבדה, שבמשך שנים היה השופר של המשטר הקומוניסטי. גם היום אין שם אף מילה רעה על פוטין. בארץ הדמוקרטיה המודרכת של פוטין - עיתונאי שיעז לכתוב עליו רעה - קרוב לוודאי ימצא את מותו בצורה מסתורית. אמנם כאן זה עדיין לא קורה, אבל בעיתון כמו ישראל היום יש צנזורה שלא מביישת גם עיתונים כמו פראבדה, אל אהרם ואחרים.

 

 

לא הייתי בכלל מתייחס לעיתון ישראל היום, אלמלא המוני ישראל התפרנים היו נחשפים בחינם לשופר התעמולה הזה של ביבי, בניצוחו של המיליארדר שלדון אדלסון, שעל שלל מעלליו בעולם ההימורים ומעורבותו בפוליטיקה תוכלו לקרוא כאן.  




סחבאקים ביבי ושלדון

 

לא אגלה לכם שום חדש בכך שבעיתון ישראל היום לא תמצאו אף מילה אחת רעה על ביבי. כן תמצאו בו כתבות שלא תמצאו באף עיתון אחר - על תמיכה בממשלת ישראל של גופי שוליים וסנטורים הזויים בארה"ב ובמקומות אחרים בעולם.

 

ובעיתון הזה כתבות על מעללי הממשלה הימנית של ביבי מופיעות בעמודים הראשיים וכתבות שמופיעות בעמודים הראשיים של העיתונות החופשית בישראל - תמצאו לפעמים במקרה הטוב בכתבונת פרווה חבויה בעמודים המישניים. תמצאו בו "עובדות" שכל העיתונים האחרים אינם יודעים עליהם. שטיפת מוח במיטבה.

 

הדיון על חוקיות עיתון תעמולתי חינמי התומך בממשלת ביבי נפל לצערי. למרות שהקשר בין הון לשלטון זועק, הדיון  המשפטי שהתקיים בענין, למעשה הכשיר את השרץ. אבל זה עדיין לא אומר שקיום עיתון כזה הקשור לממשל מסוים הוא מוסרי. גם מדור המפרסם כתבות "מצונזרות" של דעות שמאלניות של יוסי ביילין - לא יכול לשמש לעיתון עלה תאנה.

 

אבל לא על זה רציתי לדבר, אלא על העיתונאים שכותבים בו. במיוחד על ידי עיתונאי ותיק כמו דן מרגלית שעובד לפרנסתו בעיתון ישראל היום. 

 



דן מרגלית

 

 

אין בליבי דבר על דן מרגלית, שאותו אני עדיין זוכר יושב בתורנות שין גימל בקמפוס גבעת רם - קורא בהנאה את הכתבה האחרונה שכתב בעיתון. לא, עדיין לא היה קיים אז העיתון ישראל היום. ועל כך שהוא עובד בעיתון כזה - כנראה גם עיתונאי צריך לעשות לפעמים לביתו ולוותר על חופש דעותיו.

 

אז מה עושה עיתונאי מסכן כמוהו, שאינו חופשי לכתוב את כל דעותיו? דן מרגלית מצא השבוע פתרון  - הוא הפך להיות לעיתונאי מ"האו"ם", בכתבה שלו על הדיון הציבורי בפרשת התקיפה על איראן.

 

הכיצד? הוא כתב כתבה שבה 150 מילה בעד התקיפה ולאחריהן 150 מילה נגד התקיפה.

 

מחוכם אבל עצוב.

 

 

להתראות בשבוע הבא חברים

 

 

תוספת עריכה

 

בחיפוש הזה בגוגל - הכתבה הזו נמצאת במקום הרביעי. נחמד.

 



 

נכתב על ידי חץ ופרח , 24/8/2012 19:01   בקטגוריות ישראל היום, דן מרגלית, ביקורת ציבורית, בנימין נתניהו, שלדון אדלסון, דמוקרטיה, יוסי ביילין, עיתונאות בישראל, פרבדה, עיתון כשופר תעמולה, חברה, חופש הדיבור, מלחמה באיראן, פוליטיקה, אקטואליה, ביקורת, הון ושלטון  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קנקן התה ב-29/8/2012 12:39
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחץ ופרח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חץ ופרח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)