לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דֵעַ-א-קטואליה: חץ או פרח


דֵעַ-א-קטואליה - בלוג ביקורת שבו אני שולח חץ או פרח

Avatarכינוי:  חץ ופרח

בן: 12

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שאלות


45

 

השבוע דיברו רבות על נפתלי בנט, על הצלחתו המטאורית בהדחת זבולון אורלב, ההצלחה בסקרים (שדרך אגב אני לא מאמין בהם עד לתוצאות יום הבחירות) ועל ביבי שמפחד שיגנוב ממנו קולות. ממש לא בא לי להתייחס להייטקיסט החייכן הזה שמייצג מצויין את נוער הגבעות, ובאמת לא מעניינים אותי פחדיו של ביבי. אבל יש לי שאלה גדולה. מאין בא המימון לקמפיין המתוקשר של בנט בשלטי חוצות, בעיתונות, בפרסומות אינטרנט? ובכניסה ל- Ynet הסיכוי הוא אחד לאחד שתראו את פרצופו המחייך או את פרצופו המחייך של אריה דרעי. אמנם יש חוק מימון מפלגות ומצד שני חוק המגביל את סכום התרומות. מעניין מאין הגיע המימון לכמות הפרסומות בעיתונים ובשלטי חוצות עוד לפני שנבחר להיות לרשות המפלגה שלו?

 

 

ויש לי גם שאלות לביבי, שבלהט הבחירות מכריז על בניה בשטח E וברמת שלמה ומרגיז את כל העולם, כאשר ברור שיקחו שנים עד שיתקבלו אם בכלל כל האישורים ויוסרו ההתנגדויות. לאחר כל כך הרבה שנות כיבוש, פתאום ביבי גילה שיש צורך ברצף בניה בין ירושלים למעלה אדומים? פתאום אנשי הימין נתלים ביוזמת ביילין (שהייתה מוקצת מחמת מיאוס בעינייהם) שלפיה שטח E יהיה בתחומי מדינת ישראל? פתאום יש צורך להרחיב את הבניה ברמת שלמה כדי למנוע הגירה שלילית מירושלים בשל חוסר בדירות (דבריי שטייניץ)? הגירה שלילית של מי? למנוע הגירה שלילית של החרדים הגרים ברמת שלמה? או לעודד הגירה שלילית של החילוניים שקצה נפשם בהשתלטות החרדית בירושלים?

 

ויש לי גם שאלה לביבי ולשר אוצרו שרצו לעשות עוד לפני הבחירות קיצוץ רוחב בן 5 אחוזים בתקציב המדינה, בטענה שאם לא נעשה זאת נגיע למצב הכלכלי של יוון וספרד (שוב דבריי שטייניץ). מדוע כל חברי וועדת הכספים בראשותו של גפני נעדרו מההצבעה וגפני נאלץ לדחות שוב את הישיבה? מה אתם מפחדים מהבחירות? תטילו עלינו גזרות לאחר הבחירות בריבית דריבית?

 

בבלוג הזה נתקלתי בתגובה שנתוני הלישכה לסטטיסטיקה המורים שכל ילד שלישי במדינת ישראל רעב מצוצים מהאצבע. אין רעבים במדינה! זוהי עלילת דם של השמאל. לפי הדו"ח, שהגיש לפרס מנכ"ל המועצה לשלום הילד, ד"ר יצחק קדמן, כבר יותר מאחד מכל שלושה ילדים בישראל מוגדר עני.

 

על פי הנתונים, בשנת 2011 עמד מספרם של הילדים החיים מתחת לקו העוני על כ-905,000 שהם 35.6% מהילדים בישראל. לשם השוואה, ב-2010 נמנו 889,500 ילדים עניים. מ-2001 ועד ל-2011 חלה עלייה של כ-48% במספרם של הילדים המוכרים לשירותי הרווחה בשנת 2011 עמד מספרם של הילדים החיים מתחת לקו העוני על כ-905,000 שהם 35.6% מהילדים בישראל.

ואם לא שוכנעתם ראו את זה:

 



מקור: Ynet

 

אז עם המצב הכלכלי המצויין בישראל, היכן יש יותר ילדים עניים - בישראל או ביוון?

 

ויש לי שאלה למפלגת מר"צ: מדוע האג'נדה הכלכלית שלכם היתה והינה תמיד בתחתית סולם העדיפויות? מדוע רק האג'נדה המדינית בראש מעייניכם? מדוע שאצביע מר"צ? בלאו הכי גם עם עוד שני חברי כנסת (ואני אפילו לא בטוח שכך יהיה) מר"צ תהייה נטולת השפעה - גם מבחינה מדינית.

 

בכתבה קודמת פרסמתי את הנתונים לגבי אחוזי ההצלחה בחקיקה של מפלגות גוש שמאל- מרכז בכנסת הנוכחית. בהשוואת אחוזי ההצלחה של חברי הכנסת - מר"צ היתה במקום רביעי מתוך מפלגות גוש השמאל-מרכז.  אני לא מתכוון לבזבז את קולי למפלגת בוטיק נטולת השפעה בכנסת. ואתם?

 

נכתב על ידי חץ ופרח , 22/12/2012 10:08   בקטגוריות מצב העוני בישראל, נפתלי בנט, זבולון אורלב, מימון מפלגות, אג'נדות חברתיות, אג'נדות מדיניות, אידיאולוגיה, אקטואליה, בחירות 2013, ביקורת, בנימין נתניהו, הליכוד-ביתנו, המחאה החברתית, חברה, יובל שטייניץ, כלכלת בחירות, מיסים, מר"צ, נוער הגבעות, סקרים, פוליטיקה  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קנקן התה ב-30/12/2012 13:37
 



איפא ואיפה בחינוך העם


29

 

 

 

שלילי רצון המפקח רצון ה'

 

 

 

 השבוע לא ידעתי אם לצחוק או לבכות בגלל זה:

 

 

 האחראי ללימודי יהדות נגד הדמוקרטיה 

 

דבריו הקשים של הרב יהודה זולדן, בהם כי "רצון ה' גובר על רצון העם", הופיעו באתר משרד החינוך. את ההינתקות הוא כינה: "גזרת גירוש"

 

עמרי מניב | 2/10/2012 7:28  

 

http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/406/069.html?hp=1&cat=402&loc=10

  

 

האם אתם זוכרים את זה?: 

אחרי הביקורת: פוטר המפקח על האזרחות

אדר כהן ספג לאחרונה ביקורת חריפה על תפקודו • בין השאר על אישור ספר לימוד שהציג אנשי ימין כאלימים • מורים לאזרחות: הסיבה לפיטורים פוליטית

 

יעל ברנובסקי, כתבתנו לענייני חינוך 



 

 

 

ואת זה?: 

 

סער מגן על פיטורי אדר כהן: "ההחלטה עניינית"

שר החינוך הגן בכנסת על הדחת המפקח על לימודי האזרחות וטען כי המורים "מנהלים קמפיין מאורגן". מורי המקצוע בדיון: תוקפים בעלי אידיאלוגיה מסוימת

ליאור דטל 13.08.2012

 

 

 

אז לעת עתה עניינו של אדר כהן בדיון בבית המשפט. ואני חשבתי שאם אדר כהן יחזור בתשובה, יהיו לנו שני מפקחים כּשֵרים במשרד החינוך:  

 



 

 

 

 וגדעון סער אז יאמר על אדר כהן: "נוֹך היֵינֶר יִדֶשֶע פּוֹץ  - ואס כֶּן אִיך מאכֶען?" בתרגום חופשי: עוד פוץ יהודי - מה אני יכול לעשות?

 

  

 

 שלילי עובדים עלינו עבודה עברית 

 



  

 

 

ומה שהיה הוא שיהיה:

 

 

 

 

 

  הגששים בתשדיר יום הבחירות ב-1981

 

 

 

ושמחת בחגיך

 

ומועדים לשמחה.

 

נכתב על ידי חץ ופרח , 5/10/2012 20:12   בקטגוריות משרד החינוך, המפקחים על המקצועות, הרב יהודה זולדן, אדר כהן, גדעון סער, הקדמת הבחירות, בנימין נתניהו, אהוד ברק, כלכלת בחירות, דמוקרטיה, המפקחים במשרד החינוך, המפקחים על המקצועות, חברה, מוסר כפול, מלחמה באיראן, משרד החינוך, פוליטיקה, אקטואליה, ביקורת  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חץ ופרח ב-6/10/2012 15:53
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחץ ופרח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חץ ופרח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)