לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דֵעַ-א-קטואליה: חץ או פרח


דֵעַ-א-קטואליה - בלוג ביקורת שבו אני שולח חץ או פרח

Avatarכינוי:  חץ ופרח

בן: 12

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

השיטה


44

  

ישנו עורך דין ושמו אלדד יניב. יניב  עיתונאי ויועץ פוליטי, היה ממקורביו של אהוד ברק בתקופת כהונתו כראש ממשלה ובראשית חזרתו לפוליטיקה.  

  

יניב הקים מפלגה חדשה שרצה לכנסת בבחירות 2013 - מפלגת ארץ חדשה. חלק מהקמפיין שלו הוא סידרת סרטונים מעוררי צמרמורת ביוטיוב, שבה הוא מתאר את "השיטה" שבה מנוהלות המדינה והמשק.  עורך דין אלעד יניב שוודאי מכיר את חוק לשון הרע, מביא ראיות ועדויות לכאורה, שגם רק אם חלק מהם נכון צפויות רעידות אדמה במערכת הפוליטית ובמערכות המשפט והכלכלה.

 

אחד הסרטונים  שמתאר את השיטה הוא זה:

 

 

 

וכל זה באמת מעניין ומדאיג, אבל מהי השיטה של יניב לדחוף את הסרטון הזה לטלפון הנייד שלי? אתמול בערב כשביטלתי את נעילת המסך התפרץ בהפתעה ובאופן אוטומטי הסרטון הזה. אך האם יניב קיבל ממני אישור ל"שיטה" לשלוח לטלפון שלי את הסרטון, שהופעל באופן אוטומטי?

 

נכתב על ידי חץ ופרח , 17/12/2012 08:14   בקטגוריות אלדד יניב, מפלגת ארץ חדשה, קמפיין, בחירות 2013, אקטואליה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חץ ופרח ב-29/12/2012 20:59
 



על ליברמניזציה של הליכוד ועל דולרים בגרביים


34

 

העם סובל מסכיזופרניה?

 

בכל מקום אני שומע הרבה אנשים מקטרים שרע להם. אנשים שחושבים ששלטון ביבי צריך לבוא אל קיצו. ומצד שני אותם אנשים אינם מאמינים שניתן לעשות משהו - מה שהיה הוא שיהיה לצערם. הם מצטטים סקרים המנבאים שביבי הוא זה שיקים את הממשלה החדשה לאחר הבחירות.

 

אבל כל האנשים האלה שכחו שמהפכים קרו למרות הסקרים. שהסקרים הכתירו ביום הבחירות את המועמד שישב אחר כך באופוזיציה. אנשים ששכחו שמפלגתו של ביבי בקדנציה שלפני הקמת הממשלה הנוכחית איבדה את כוחה ומנתה יחד איתו רק 12 חברי כנסת. אותו מספר מנדטים להם זכתה מפלגת העבודה בבחירות האחרונות.

 

אז למרות כל הסקרים ולמרות הביטחון של כולם (מילא הימין, אך מדוע גם השמאל?), דווקא ביבי אינו בטוח בתוצאות הבחירות. אחרת איך תסבירו את איחוד הליכוד ביתנו? ביבי שרוצה להרכיב ממשלה בכל מחיר ולא היה בטוח שזה מה שיקרה לאחר הבחירות, מיהר להתאחד עם ישראל ביתנו. מה שביבי לא יודע הוא שאין הצעד יכול להבטיח לפחות את סכום המנדטים שקיבלו הליכוד פלוס ישראל ביתנו בבחירות הקודמות. את זה ידע גם ליברמן. האם אתם חושבים שליברמן היה מתאחד אם היה חושב שכוח מפלגתו יעלה או לפחות ישמר?

 

ליברמן יודע שמכל הנביחות הרמות שלו לפני הבחירות (כמו שבועת ערביי ישראל על נאמנות ועוד שכאלה) נשאר כלב מדולדל חסר שיניים שלא יכול היה לנשוך גם אם רצה. וכל מה שנשאר מהמפלגה הסקטוריאלית הרוסית שלו הוא במקרה הטוב מכנה משותף עם משנתו של זאב ז'בוטינסקי.

 

אתמול אמר ליברמן, כפי שניתן לראות ב- Ynet: "אני מציע שהאזרחים לא ילכו אחורה עם מפלגות העתיד. מספיק יש לנו מפלגות כמו ד"ש והמרכז, מפלגות אחרות שקמו ונעלמו ולא נשאר מהם זכר". מר ליברמן - גם מישראל ביתנו כבר לא ישאר זכר. לא? חחחחח.

 

למרות האיחוד, ולמרות שכולם בטוחים כרגע בניצחון הבבירמן, ביבי עשה טעות גדולה שנתן לשר החברתי מזרחי שלו ללכת. שהוא השר היחידי שניתן לומר עליו שעשה משהו חיובי בקדנציה שלו. ומצד שני, הליברמניזציה של הליכוד עיבתה את שורותיה בבשר לבן הכותב באותיות קיריליות (ותסלחו לי על הניסוח שלא אני המצאתי) , שעתה בכלל לא בטוח שליברמן ייצג אותו בכנסת. למרות שכולם מנפנפים שהשד העדתי מת במאה העשרים ואחת, הוא עדיין חי, קיים ובועט. מעניין מה יקרה בבחירות הקרובות מהבחינה הזו.

 

אז הנה אספתי כמה קריקטורות על האיחוד של הליכוד ביתנו. בתחילה רציתי לתרגל מיקסינג של תמונה של ביבי עם ליברמן וליצור את ביברמן בתוכנה הגרפית מורפאוס במחשב שלי, אבל גיליתי שכבר הקדימו אותי - תמונתו של ביברמן מצויה בגוגל תמונות:

 



 



 

 



 





 

 

 

אבל לביברמניה צפויות עוד צרות:

 



 

 

ואתם, כל אלה שלא יצביעו לביברמן, האם תמשיכו להתפלג ולריב? האם הקולות שתתנו למפלגות שלא יעברו את אחוז החסימה, האם הקולות שתתנו ללפיד בעבור נזיד עדשים של משרד החינוך - ימליכו את המלך החדש-ישן שלכם?:

 



 

 

ואז תקבלו את זה:

 



 

 

 

 

 

דולרים במעטפות או בגרביים?

 

אלדד יניב, עורך דין ולשעבר יועץ בכיר של אהוד ברק מספר על ביבי שמחביא דולרים בתוך הגרביים ועל דירת המסתור מפני שרה. ביבי הכחיש ואיים על אלדד יניב שיתבע אותו על הוצאת דיבה. נשאלת השאלה האם מה שאלדד יניב אומר היא אמת לאמיתה. אך האם יתכן כי האיש יסתכן ויוציא חומר כזה ללא בסיס מוצק?

 

 

 

ולאור זה חשבתי על בדיחה - שאלו את ביבי מדוע הוא שומר על הדולרים שלו בגרביים והוא ענה: כדי לא לשלם עמלה לעורך דין אורי מסר.

נכתב על ידי חץ ופרח , 27/10/2012 06:11   בקטגוריות הליכוד ביתנו, בנימין נתניהו, אביגדור ליברמן, אלדד יניב, בחירות 2013, פוליטיקה, אקטואליה  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חץ ופרח ב-1/11/2012 12:06
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחץ ופרח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חץ ופרח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)