לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דֵעַ-א-קטואליה: חץ או פרח


דֵעַ-א-קטואליה - בלוג ביקורת שבו אני שולח חץ או פרח

Avatarכינוי:  חץ ופרח

בן: 12

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: --. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

יומולדת שנה לבלוג


80

 

השבוע מלאה שנה לבלוג. פיספסתי את היום שבו הופיע כאן כנראה הבלון האדום, כי אני בדרך כלל מבקר כאן אחת לשבוע.

 

80 פוסטים כ 800 תגובות. קבוצה צנועה של קוראים נאמנים. הבלוג היה מועמד בקטגורית האקטואליה לגולדן בלוג 2012. שלוש פעמים במומלצים. אבל אם אשווה לבלוג השני שלי - חשיבה חופשית - הפופולריות של זה צנועה הרבה יותר.

 

את הבלוג הזה אני כותב מתוך צורך להוציא קיטור. לצערי החיצים כאן היו רבים מהפרחים. האם הם מגיעים לידיעת מי שאליהם מיועדים? אינני בטוח, וודאי אינני יודע. למרות שהפוסטים מתועדים במנוע החיפוש של גוגל, ואני מקפיד להכניס כל הנושאים והאישים המוזכרים ברשימת הקטגוריות של הפוסטים.

 

אז לסיכום, סתם בלוג צנוע. מקבל מחמאות מהנהלת ישרא-בלוג, אבל פחות מהקהל. אבל אני מאוד מעריך את קהל הקוראים והמגיבים שלי.

 

אז לכבוד היומולדת (הפעם ללא חיצים) ארים כוסית לכבודכם.

 



 

 

ונראה שאין יותר מתאים לסיים בשיר של להקת GUNS N ROSES. מבטיח לא להחליף את החיצים באקדחים.

 



 

 

והרי אחד מהשירים המפורסמים והטובים שלהם להנאתכם.

 

 

  

נכתב על ידי חץ ופרח , 28/6/2013 22:43   בקטגוריות יומולדת לבלוג דע-א-קטואליה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חץ ופרח ב-30/6/2013 14:02
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אקטואליה ופוליטיקה , כלכלה וצרכנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחץ ופרח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חץ ופרח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)