לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Welcome to the UNICORN ZONE.


"If I could.. I would! BUT.. I can't so I shan't"

Avatarכינוי:  Shit Happens.

מין: נקבה

תמונה



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שמים


שמיים. לפעמים הם גורמים לי לתהות אם יש אלוהים .
מוציאים אותי מהאנטי-דתיות שלי וגורמים לי באמת לתהות אם יש אלוהים,
כי היי- מישהו וודאי יצר את יצירת המופת הזאת. 
 
שמיים. כשאני מסתכלת לשמיים אני מרגישה קרובה יותר לטבע יותר מכל דבר אחר.
שום דבר לא מפריד ביני לבין השמיים, לא העצים, לא הבתים, לא הציפורים, לא מטוסים ולא העננים .  

השמיים הם הגבול, כל הזמן אומרים. וזה נכון.
כי הם אין סופיים כל-כך. מרגשים כל-כך. עוצרי נשימה.

 קרני השמש שיוצאות מבין העננים וצובעות את השמיים בצבעים האלה הכל-כך מיוחדים. 

רובם רואים את השמיים כל-כך סתמיים ורגילים.
אני רואה אותם אחרת .

אני יכולה להגיע לידי דמעות אמיתיות של התרגשות,
רק מלהסתכל על הציורים עוצרי הנשימה שהשמיים מציירים כל בוקר, כל יום, כל שעה מחדש.

 ציור אין-סופי. בלתי נגמר. 
יפיפה . האמיתי והכנה ביותר.
 

נכתב על ידי Shit Happens. , 22/10/2012 22:28   בקטגוריות שמיים, אבא, בלוגים, גוף, אופטימי, סיפרותי, שחרור קיטור  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של .Tom ב-17/12/2012 13:44
 




וואו. לא כתתבי כבר מלא זמן! די זנחתי את הבלוג אם לומר את האמת.. וזה לא שלא היה לי מה לכתוב. היה. אבל איכשהו לא הצלחתי להגדיר מה זה הדבר שאני רוצה לכתוב כל-כך, בטח שלא לנסח אותו בכתב. אולי מרוב עומס של אירועים קטנים שכבר הספיקו להשכח לא הצלחתי למצוא בכולם את עצמי. 

 

התגעגעתי לכתוב. באמת התגעגעתי. בפוסטים האחרונים התחלתי לחפף- כתבתי על היום הכל-כך רגיל שעבר עליי, רגשות פתאומיים שצצו, לא משהו מיוחד. גם שום דבר לא עבר דרכי- לא היה שום דבר מיוחד שהחלטתי לכתוב עליו פוסט שלם. אני לא יודעת מה קרה לי, יכול להיות שזאת החזרה לשגרה שבלבלה אותי והציפה אותי, ויכול להיות שאפילו כתבתי יותר מידי, כך שספרתי וספרתי ולא עצרתי, ואז כבר לא היה על מה לדבר. 

 

את הפוסט הזה אני כותבת בלי סיבה מיוחדת, רק כדי שלא ישאר ריק מתוכן, בודד וגלמוד- שוב, ברגע שאני נכנסת למסך העריכה, נמחקות לי המילים ונמחקים המשפטים מהראש לחלוטין. 

 

אני מקווה שכושר הכתיבה שלי יחזור במהרה, כי אני לא מסוגלת להחזיק את כל הרגשות הבלתי ברורים האלה בתוכי, ומצד שני אני מתקשה לשתף, אפילו כשמדובר בלכתוב- הדרך שאני מבטאת את עצמי דרכה הכי טוב. 

 

______________________________________________ 

 

התחלתי ללמוד גיטרה- בשעה טובה!

עוד לא הצלחתי להחליט אם זה יותר קשה או יותר קל ממה שזה נראה. 

 

WISH ME LUCK, ANYWAY

 

 

זהו. בתקווה לעתיד טוב יותר..

אני. קול

נכתב על ידי Shit Happens. , 18/9/2012 15:24   בקטגוריות אופטימי, אינטרנט, בית ספר, ביקורת, אקטואליה, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צוות ישרא-בלוג לטיפולכם!


 אני כבר במשך חצי שעה כותבת פוסט זועם על מערכת החינוך הדפוקה בארץ ובסך הכל רציתי להעביר שיר ביוטיוב, אבל העכבר בחוסר תשומת לב קטנה אחת נלחץ על הלוגו של ישרא-בלוג , ו.. פוף נעלם. פוסט שכתבתי במשך חצי שעה עם טיעונים משכנעים וזעם עצור שהיה בתוכי למשך חודשים שלעולם לא ישכתב את עצמו מחדש נעלם סתם ככה. 

 

זה ממש לא הפעם הראשונה שדבר כזה קורה לי, אולי הפעם האלף. במקרה הזה אני פשוט נכנסתי לסערת רגשות מטורפת ובלתי-ניתנת לשיחזור, שזה מאוד חבל בהתחשב בעובדה שיצא לי פוסט באמת מצוין והרגשתי לראשונה מזה שבועות שלמה איתו במאה אחוז. 

 

במקרים קודמים אני מדברת על משהו כמו שעתיים-שלוש שעות כתיבה שנעלמו ונבלעו קליל. פוסטים שלמים שלעולם לא יצילחו לשחזר את הצלחתם הראשונית- שנעלמה בלחיצת כפתור אחת מיותרת. 

 

 

אנא מכם, צוות ישרא בלוג- אם אתם קוראים את הפוסט הזה, 

סדרו ושימו לחצן אישור לפני יציאה, תדאגו לשמירה אוטומטית בטיוטות- כל דבר שימנע מעוד אלפי מקרים כאלה לקרות. 

באמת.. זה מתסכל וזה מרגיז ומבאס ובעיקר הורס פוטנציאל לאלפי פוסטים משובחים שנעלמים להם סתם כך. 

 

 

תודה מראש,

אני . 

 

 

נ.ב: אני בור ועם הארץ בכל הקשור לנושא, אז מי שיודע אם ואיך אני גורמת לבלוג של צוות ישרא להגיע לכאן- אני אשמח לעזרתכם . 

 

________________

 

מבין הימים הכי קקה שהיו לי מאז תחילת שנת הלימודים. וכבר ידעתי ימים קקה מהם. 

 

 

אני חושבת שכבר צירפתי את השיר הזה לאחד הפוסטים, וגם אם לא- 
איכשהו הוא פשוט מצליח לעודד אותי כל פעם שאני בדאון- וזה מדהים. 
הוא פשוט מתאים כמעט לכל  סיטואציה בחיים, השיר הזה מדהים.

ו............ אני רגשי היום.

 

 

נכתב על ידי Shit Happens. , 3/9/2012 22:35   בקטגוריות Fuck it, FOREVER ALONE, בלוגים, מצב רוח, עצבנית, שגעון, ביקורת, אינטרנט, שחרור קיטור, בית ספר  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Shit Happens. ב-3/9/2012 23:05
 



:X


בתחת שלי "פיוז טי"לנצח הזבל הטהור הזה יהיה "נסטי".
נכתב על ידי Shit Happens. , 31/8/2012 16:50   בקטגוריות שחרור קיטור, נסטי, משקאות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 14Girl ב-3/9/2012 21:01
 



לפעמים


אני חושבת לעצמי מה היה קורה אם היה מתגלה לי שאבא שלי או אמא שלי ניהלו חיים כפולים במשך שנים ואף אחד חוץ ממני לא היה יודע.




שתפו אותי

 מה אתם הייתם עושים? 

נכתב על ידי Shit Happens. , 30/8/2012 15:07   בקטגוריות אבא, משפחה, שגעון, שחרור קיטור, מצב רוח, מיוחדת, אקראיות, אמא, תהיות, הגיגים, מחבות, סוד  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Shit Happens. ב-30/8/2012 22:46
 




דפים:  
6,020
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShit Happens. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shit Happens. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)