לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

כולם סובלים מאהבה מאוד


רק עם כוח, רק בבעיטות למוח

שישרף הכל בלחש

 

אמן.

נכתב על ידי נורמה. , 18/8/2012 17:38  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"לא באמת איכפת לי, אבל תשתדלי להעריך את זה"


הוא מעז לכתוב לי התנצלות כל כך מגעילה ומשפילה ואני לא מאמינה לכלום

אשמתי אחרי שהוא שיקר לי מיליוני פעמים? לא נראה לי

נמאס לי להפגע לסלוח להפגע לסלוח להפגע להפגע להפגע וכמובן שתמיד לסלוח

אין לי כוח לזה

אז החלטתי שדי

עדיף שלא היה אומר כלום

גם ככה הייתה תקופה טובה יותר בלעדיו

גם ככה הקשר הזה היה חולני מהיום הראשון שהכרנו

למה זה טוב בכלל קשר עם האקס?

נכתב על ידי נורמה. , 18/8/2012 17:09  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עד מחר, עוד מעט


הטלויזיה דולקת, מהבהבת בחדר חצי מואר, משמיעה קולות מעצבנים של צחוק גברי ונשי כאחד.

הכל מסודר. הילדים ישנים בחדרים נפרדים, אני מתענגת על הרגעים האחרונים לפני שהיא מגיעה. יש שקט מסביב. הצעצועים של התאומים מפוזרים ברחבי הבית. אני מתפתה שלא לפתוח להם את הדלת ולהציץ בהם, שמא שלא יבכו.

אני נזכרת עכשיו כמה שהיינו פעם חברות טובות שמשחקות חיי שרה וקלפים ותופסת ובבובות ביחד כשהייתי באה לבקר במושב. איך היינו מרכלות על הבנים ותוהות איך עושים היקי ומה זה בכלל.

איך שבימי קיץ הייתי יוצאת אלייך יחפה, הרצפה הייתה לוהטת ושרפה את כפות רגליי, אך בכל זאת זה לא מנע מאיתנו לעמוד יחד בחוץ למשך שעות ארוכות. היינו מדברות. היינו צוחקות. היינו אוכלות שלוקים וארטיקים וגלידה. ענבים.

תמיד ניצחת אותי בקלפים. 

היא קוטעת את מחשבותיי באמצעות נקישותיה החזקות על הדלת.

אני פותחת את המנעול.

חיבוק קר וחיוכים צבועים. היי. כן. מה שלומך. טוב, תודה. תשתי משהו, תכיני לך חביתה. כן. 

עשית קעקוע? איזה דפוקה, את תתחרטי. מה זה החולצה הזו? ביאטלס? בילטס?

ביטלס. כן. זה ביטלס. זו להקה כזו, מוכרת קצת. ביטלס. ב-י-ט-ל-ס.

אהה... הם גויים! מה את לובשת חולצות כאלה יא גמורה, לא התבגרת, אה?

היא ממלמלת מילים דרומניקיות שאני לא מבינה ולא מתיימרת להבין. מהנהנת עם הראש וזה הכל.

הקולות בטלויזיה נשמעים מעצבנים עכשיו אפילו יותר.

 

אני בת 18 והיא בת 20.

אני חילונית גמורה ואתאיסטית והיא דוסית-חרדית.

השיער שלי אסוף בקוקו רשלני ושלה מוקפד מאוד עם מטפחת ראש.

אני לבושה בגופייה של ה"ביטלס", ג'ינס קצרצר וכפכפים והיא לבושה בשמלה ארוכה ומתחתייה חולצת גולף לבנה ארוכה, גרביונים ונעליים סגורות.

אני רווקה והיא נשואה כבר תשעה או עשרה חודשים.

אני בודקת הודעות באייפון והיא מתפללת ליהוה על כל צעד שהיא עושה.

הבטן שלי שמנמנה משלוקים וארטיקים וענבים והבטן שלה שמנמנה כי יש לה תינוקת. 

סוף חודש שישי. 

אני לא חושבת שהיא מכירה טוב את הילדים האלו כמוני.

אני נמצאת איתם כל יום לפחות 6-7 שעות לא רצופות יחד, והיא רואה אותם פעם בשבוע-שבועיים.

 

ילד רץ אלייך, מחבק אותך.

 

 

 

נכתב על ידי נורמה. , 16/8/2012 02:07  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

כינוי:  נורמה.

בת: 30





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנורמה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נורמה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)