לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טיפוסים


אני הדר לוי, ואני מכורה לכתיבה (אוהבים אותך הדר). יש לי כישרון כזה, ויש שיאמרו הפרעה, להעביר ביקורת על כל דבר - ולצחוק על זה לאחר שהעצבים שוככים. הבלוג הזה יעסוק (בעיקר) באנשים שכולנו מכירים ומזהים. טיפוסים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2013

קצרים – TOP 20


 

השבוע חגגתי 24 שנים של פדנטיות ושימת-לב לפרטים הכי זניחים. וכאדם מעצבן שכזה, הכנתי רשימה של טיפוסים שמעלים לי ת'סעיף:

(אני בטוחה שגם אתם תזדהו איתי, לפחות בחלק מהם...)

 

20 טיפוסים מעצבנים

 

1. אנשים שמשתמשים בספרים בתור תחתיות לכוס.

2. אנשים שמדברים וכותבים בגוף ראשון עתיד עם י' במקום עם א'. ("מחר אני ידאג לזה, עכשיו אני יושנת.")

3. אנשים שהראש שלהם תקוע באייפון בזמן שאתם מדברים אליהם.

4. אנשים שמוסיפים את המילה "דווקא" כשהם נותנים לכם מחמאה. ("את יפה היום, דווקא".)

5. אנשים שאוכלים ברעש.

6. אנשים שפותחים חטיף מהצד ההפוך.

7. אנשים שמופתעים כשנודע להם שאני דתיה.

8. אנשים שחושבים שישנן שתי אפשרויות – חרדית או חילונית.

9. אנשים ששונאים תשבצי היגיון. ("מה זה ההגדרות המפגרות האלה?") פשוט תודו שאין לכם מושג איך לפתור!

10. אוהדי הפועל.

11. אנשים שמתיישבים מולכם ברביעיה באוטובוס ולא מפסיקים לבהות בכם.

12. אנשים שמעלים גרה כשהם משתעלים.

13. אנשים שיש להם מזל בשש-בש.

14. אנשים שנתקעים ברחבה הצפופה גם ככה של המדרגות הנעות בקניון.

15. עיתונאים ישראלים שכותבים על טניס. ("ישי עוליאל הוא אלוף העולם בטניס.") לא, נשמות, אין כזה דבר אלוף העולם בטניס.

16. אנשים שמדברים בקצב של צב נכה.

17. אנשים שמשאירים דלתות או מגירות פתוחות למחצה.

18. אנשים שאומרים: "אבל למה את צועקת?" במקום לענות לעניין.

19. הורים שמאפשרים לילדים שלהם להגיע לרמה התפתחותית של קוף.

20. אנשים שלא עונים להגדרה: "הישראלי המצוי". מזל שאין הרבה כאלה, אחרת הבלוג שלי לא היה קיים :).

 

 

אתם מוזמנים להוסיף, לא חסר קרציות...

נכתב על ידי , 1/2/2013 12:56   בקטגוריות ישראל, רשימות, שחרור קיטור  
הקטע משוייך לנושא החם: חלאס, די כבר
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 35




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTipa_Shel_Or אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tipa_Shel_Or ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)