לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


עיצוב בלוג משפיע על הקוראים. איזה מזל שאף אחד לא קורא כאן.

Avatarכינוי:  ג'ינגל-קר

בן: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2013

עירום חסר משמעות


הייתי במסיבה וזה הגיע בסוף לכולם בבוקסרים והבנות בתחתונים המגוחכים שלהם וחזיות והייתה מוזיקה טובה וחושך בבית ריק והיה טוב עד שהתחלתי להתמזמז עם מישהי שהיא הטעם שלי אבל אל היה לי ראש. נגעלתי מעצמי ברגע שעמד לי ומארוטיקה מאתגרת הכל הפך לזנות חסרת משמעות אז גמרתי חזרתי הביתה וראיתי סיינפלד כדי להשכיח את עצמי ממני.
נכתב על ידי ג'ינגל-קר , 16/3/2013 16:09  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'ינגל-קר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'ינגל-קר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)