לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיה בחלום שעוד מעט מתגשם


הבלוג עלי ועל מה שאני חולמת להיות, על הדרך שלי, הדרך שאני אוכיח לכולם שהיא נכונה, הדרך שכל החלומות יתגשמו בלי לפספס אף חלום. אתם יכולים להגיד שאני חיה בחלום, אבל מבחינתי אני חיה בחלום שעוד מעט מתגשם...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2012

ויכוחים ריבים לא חושבים פעמיים


למה אנחנו חייבים לריב אי אפשר לשוחח?
אם תדברו בצעקה ותכנסו לדבר השני יבינו יותר?
תעצרו שנייה תחשבו פעמיים על מה שאתם אומרים
תקשיבו עד הסוף אל תתפרצו ככה לא יבינו 
גם את מה שהוא אמר וגם מה שאתה
תעצרו את הריבים, תנשמו עמוק 
אל תדברו אל האדם בגלל מה שהוא 
אך ורק בגלל מי שהוא
תקשיבו לו באמת תחייכו לעולם
אתם חיים יש לכם אמצעים לחיות טוב
יש אנשים עניים שיותר מאושרים מכם
תאהבו אחד את השני
תעזרו אחד לשני
תאהבו את כל האנשים בעולם
בכל מדינה יש גם טוב וגם רע 
לא כולם רעים ולא כולם טובים
גם אצלנו זה ככה
תעשו שלום עם כל המדינות
תכירו אנשים חדשים
מאכלים, עדות, ריחות
למה השנאה?!
רק עם אהבה נצליח
לפעמים אני חושבת שלא עושים שלום בגלל שחושבים שישעמם
להפך, יהיה שלום לא נפחד לצאת מהבתים
לא נפחד על קיומנו
נכיר את המדינות שמסביבנו
נכון, יש אנשים שלא אוהבים אותנו
אבל זה לא אומר שכולם 
אל תתנו שנאה על שנאה כי יצא מזה רק רע
תלחמו באהבה נגד שנאה תאמינו לי
זה לא חולשה אהבה תמיד מנצחת
תהיו חברים של כולם
גם שאליכם רעים
אל תריבו איתם פשוט תתרחקו
או שתנסו להשלים זה לא חולשה
זה גבורה
בואו לאנשים בשלום לא בשנאה
ואם נתחיל כל אחד לעצמנו את השינוי הפנימי
נסחוף אחרינו אנשים שיסחפו עוד ועוד
וככה יהיה שלום בעולם
נכתב על ידי , 9/7/2012 10:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני והחלום המציאותי שלי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני והחלום המציאותי שלי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)