לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיה בחלום שעוד מעט מתגשם


הבלוג עלי ועל מה שאני חולמת להיות, על הדרך שלי, הדרך שאני אוכיח לכולם שהיא נכונה, הדרך שכל החלומות יתגשמו בלי לפספס אף חלום. אתם יכולים להגיד שאני חיה בחלום, אבל מבחינתי אני חיה בחלום שעוד מעט מתגשם...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2012

צה"ל שייך לכולנו


צה"ל צבא ההגנה לישראל
הצבא ששומר ומקריב את חייו 
בשבילי שאני וכל אזרחי המדינה מתינוק ועד קשיש
נהיה במקום בטוח לישון, לגור, להינות, לצחוק ובעיקר
ל-ח-י-ו-ת
כיום רוב המדינה מתגייסת לצה"ל
אבל יש לנו עוד סוג אנשים במדינה לא?
חרדים..
כל הזמן אומרים בעם הזה כולם אחים
כולם חייבים להיות אחד בשביל השני
אבל זה לא באמת מה שקורה
החיילים בצה"ל מקריבים את חייהם בשביל כל האזרחים
גם בשביל החרדים אז למה החרדים לא יכולים גם לעזור?
לתת יד על משהו שמציל גם אותם?..
אם קשה להם לעשות משהו רק בשביל אחרים
ולא אמרתי שכולם ככה..
אז שיעשו את זה בשביל עצמם 
כל כך נוח להיות בבית ולדעת שמשפחתך וסובבך מוגנים
הם לא הולכים להתגייס לצה"ל..
אז יש מי שיגן עליהם והם לא צריכים לעשות כלום
פשוט לחיות על חשבון אחר
אני באה ממשפחה שמאמינה בה' ואוכלת כשר
אבל אני כן נוסעת בשבת וכן מתלבשת קצר 
כמו רוב התלמידים בבית ספרי
ואני יודעת שעוד 4 שנים אני הולכת לצבא
בלי אבל ובלי כלום זה החובה שלי
ואני גאה לעשות את החובה הזאת
זאת חובה של כל בן אדם שמלאו לו 18
לעזור לחבריו לא משנה כמה הוא מאמין ואיך..
כמובן שצה"ל צריך גם להתחשב בהם 
מבחינת אוכל כשר, תפילות, לא לחלל את השבת ולחבוש כיפה על הראש..
כי עדיין צריך להתחשב בהם לא לשנות את המנהגים שלהם 
וזהו אין עוד דבר שעוצר בעדם מגיוס לצה"ל
אני לא חושבת שיש עוד משהו שעלול להפריע
אם מכבדים את המנהגים שלהם הם כמו כל אזרח בישראל
וכל אזרח חייב לעזור אלא אם כן לא גייסו אותו מבחינה בריאותית
שזה כבר לא בשליטתו
לכן כולם פה אחד חייבים להגן על המולדת שלהם 
להיות בצה"ל הצבא שמגן על ישראל
נכתב על ידי , 9/7/2012 15:01  
הקטע משוייך לנושא החם: החוק לשוויון בנטל-או חרדים לצבא או לא?
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני והחלום המציאותי שלי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני והחלום המציאותי שלי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)