לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיה בחלום שעוד מעט מתגשם


הבלוג עלי ועל מה שאני חולמת להיות, על הדרך שלי, הדרך שאני אוכיח לכולם שהיא נכונה, הדרך שכל החלומות יתגשמו בלי לפספס אף חלום. אתם יכולים להגיד שאני חיה בחלום, אבל מבחינתי אני חיה בחלום שעוד מעט מתגשם...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2012

מחנה קיץ


עוד שלושה ימים אני נוסעת למחנה קיץ 
יש לי כל כך הרבה דברים להכין 
המדריכה שלי אמרה שרצוי לבוא עם מכנסיים קצרים
ורק עם חולצות לא עם גופיות וחאקי מלא
זה הפעם הראשונה שלי במחנה קיץ
לכן אני רוצה שהוא יהיה מושלם
אבל... אין לי ציפיות כי הטיול הקודם
היה כל כך קשה שאני אפילו לא מסוגלת לחשוב
שהנה עברתי אותו...
אבל המחנה קיץ זה אחרת לא עושים טיולים
אתה במקום אחד ולא רק עם הגדוד שלך..
עם כל השבט!!...
אז כדי  שזה יהיה מושלם אני צריכה לעשות קניות
אני צריכה לקנות בגדים (הזדמנות לקנות עוד(; )
אני צריכה לקנות איפור שקל לשים במחנה קיץ
אני צריכה לקנות חטיפים
ואיכשהוא להכניס את הכל למזוודה ותיק 
יש כל כך הרבה דברים לעשות בזמן כל כך קצר
ני מקווה שזה יהיה טיול קיץ שאני לא אשכח 
שיהיה כיף...
עוד 3 ימים ואז 5 ימים אני אבלה לי באיזה יער עם השבט
נכתב על ידי , 10/7/2012 11:03  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני והחלום המציאותי שלי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני והחלום המציאותי שלי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)