לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיה בחלום שעוד מעט מתגשם


הבלוג עלי ועל מה שאני חולמת להיות, על הדרך שלי, הדרך שאני אוכיח לכולם שהיא נכונה, הדרך שכל החלומות יתגשמו בלי לפספס אף חלום. אתם יכולים להגיד שאני חיה בחלום, אבל מבחינתי אני חיה בחלום שעוד מעט מתגשם...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2012

יום ראשון ללימודים-יום של חפירות


יום ראשון ללימודים היה נחמד לא כמו היום הראשון בסרטים שמוצאים אהבה ומוצאים את החברה הכי טובה שלך לחיים וידיד שמאוהב בך בחשאי
לא לא יום כזה הוא היה נחמד אבל לא עד כדי כך! 
הכל התחיל ביום האחרון לחופש היום שמתארגנים לשנה החדשה כתה ט' (כיף להיות הכי גדולה בחטיבה)
אז אחרי שחפרתי למשפחה שלי שעות איזה מכנסיים לשים מצאתי את הג'ינס המושלם יפה אבל לא מתאמץ מכייון שחולצה לא צריך לבחור כי אין הרבה אפשרויות לתלבושת האחידה.. (החולצות שיש הם כחול כהה אפור תכלת ולבן) בחרתי חולצה ונעליים מתאימות  ואחרי שהחלפתי חמש פעמים את הלק
הלכתי לישון אבל הבעיה שלא ממש ישנתי התהפכתי במיטה מימין לשמאל משמאל לימין צפיתי בטלויזיה וחזרתי למיטה שתיתי מים וחזרתי למיטה שום דבר לא עזר! בסוף נרדמתי לארבע שעות בפינת טלוויזיה ואז השעון המעורר בגלאקסי העיר אותי אווף עד שנרדמתי! התקלחתי צחצחתי שיניים התלבשתי התאפרתי לקחתי את התיק החדש והלכתי לבית ספר ואני לא אשקר היו לי טיפה חששות ואז הגעתי השיעור הראשון הלך חלק כולנו ישבנו בצורת ח והמחנכת שלנו התחילה לחפור ולעשות "משחק" לכבוד השנה החדשה מ-ש-ע-מ-ם!!!.. אחרי זה הגיע ההפסקה אין יותר קיוסק! יש קפיטריה ווואוו הקפיטריה ממש יפה ושווה סוף סוף אוכל שלא חוטפים ממנו קלקול קיבה השיעור השני היה עם המורה לערבית היא הסבירה לנו כמה כדאי לנו ללמוד ערבית בבגרות כן בטח רק אני יעשה בגרות בערבית מספיק השפה הזאת מעצבנת (בלי להעליב לא משהו גזעני אבל האותיות האלה מבלבלות!!) השיעור השלישי היה עם המורה הכי מעצבנת שקיימת ביקום אני מאחלת לכם לא לפגוש אותה איחרתי לשיעור שלה זה יום ראשון מותר לוותר וחוץ מי זה היה בעיה עם הצלצול היא התחילה לצעוק עלי ועל מי שאיחר כמו מטורפת ואחר כך הלכתי לשבת במקומי ופתאום אני רואה את $#@$# יושבת במקום שלי ועוד אומרת לי אין לי מקום תשבי במקום אחר (מנל בתז ?!?!?!) חח חייבסית.. אז דיברתי איתה ואמרתי לה לזוז והמורה המפגרת הזאת צועקת דיברתם לכו להוצאה (או שאצלכם קוראים לזה הרשמה או אור אדום קיצר שהולכים למזכירות ונרשמים עם עשיתם משהו רע...)  אז דיברנו עם המחנכת והיא אמרה שהיא תבטל לנו את ההוצאה D: אבל החייבסית הקטנה עדיין לא זזה מהמקום אז\ בסוף הילדה החמודה שישבה לידה קמה ונתנה לי לשבת במקום שלה לא הרגשתי בנוח וזה אבל לא נורא בסוף אני יושבת ליד החייבסית כל השנה! נסבול בשקט... 
בשיעור הרביעי המחנכת שוב חפרה והביאה לנו תפסים ובשיער החמישי כולנו הלכנו לאולם ואז הרכז חפר קיצר יום של חפירות מקווה שהשנה תהיה קלה :/
נכתב על ידי , 27/8/2012 13:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני והחלום המציאותי שלי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני והחלום המציאותי שלי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)