לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיה בחלום שעוד מעט מתגשם


הבלוג עלי ועל מה שאני חולמת להיות, על הדרך שלי, הדרך שאני אוכיח לכולם שהיא נכונה, הדרך שכל החלומות יתגשמו בלי לפספס אף חלום. אתם יכולים להגיד שאני חיה בחלום, אבל מבחינתי אני חיה בחלום שעוד מעט מתגשם...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2012

באלי לחיות כבר חיים משלי


אני אדם של שמחה לא אדם של כעס
אני אדם טוב לא רע
אז למה כל דקה בחיי גורמת לי לכאב ראש בלתי נסבל?
במשפחה תמיד מתפתח איזה שהוא ריב שטותי שגורם לבכי/כעס/כאב ראש רציני 
לדוגמא:
כרגיל בארבע כולנו נפגשים אצל סבתא לקפה ועוגה או במקרה שלי לשוקו... (אני בת 14 עוד 13 ימים ואף פעם אני לא אתגמל!!!)
אני והכאב ראש שלי מבית הספר (שיעורים, חפירות, חברות, ידידים..) צעדנו לעברי סבתא כעבור זמן מה אמא הגיע 
הם התחילו לדבר על כל מני דברים מפגרים (על הדיאטות, על פרסומים בפייסבוק, על השיר "המרגש" שאח שלי בן ה9 כתב)
ובעודי מנסה להשאר ערה מהבית ספר המעייף הזה אמי אומרת "נו סידרת את החדר כמו שהבטחת לי?" אמרתי "לא.." והיא צווחת "אמרת שתסדרי המיטה שלך היא לא ארון" היא צועקת "הבגדים לא אמורים להיות על המיטה ואת לא צריכה לישון בסלון בגלל זה יש לך חדר משלך!" איך שהיא תמיד אוהבת לעשות דרמות מול המשפחה כדי שיראו כמה היא אמא מסכנה וטובה שמתמודדת עם ילדה בגיל העשרה... ואני אומרת בקול חלש ועייף "אני במילא לא נרדמת בחדר רק מול הטלויזיה בסלון" והיא צועקת  " אל תחפשי תירוצים סדרי את המיטה!!!" אמרתי "אני אסדר" ואז היא עברה הלאה לפתע הגיע דבור ענקי בא לעברי צעקתי "דבור..." והיא"אולי הוא יעניש אותך" נעלבתי ונפגעתי היא הלכה ואז אמרתי לסבתא שלי "כואב לי הראש" והיא " רק עברו ארבעה ימים והיא כבר מחפשת תירוצים לא ללכת לבית ספר" מה הקשר? אז אם כואב לי הגוף אז לשתוק? אני אמרתי שאני לא אלך מחר לבית ספר?! יאוווווווווווווווו  הלכתי משם בבכי כי נמאס לי! הלכתי הביתה הפלאפון של אמי צלצל אני החזקתי לה אותו בידיי כי כל הזמן הפלאפון שלה מצלצל והיא מדברת כל היום איתו או בפלאפון או בחשב היא כבר לא נותנת תשומת לב אליי אז החזקתי אותי היא באה עשתה את הפרצוף המפחיד שלה היא חטפה לי אותו מהיד ונתנה לי מכה על היד היא ענתה לפלאפון וצעקה "תסדרי את החדר" עליתי למעלה עצבנית מאוד! הלכתי למחשב והחלטתי לרשום מה עובר עליי ועל חיי המעצבנים עד מאוד! שאני רק ילדת שמחה שרוצה לגמור את ארבע השנים הנסבלות האלה להיות משוחררת ולקום כל בוקר במחשבה שאני עושה דברים שכיף לי ובעוד אני כותבת את מה שעבר עליי ביום אמי קוראת לי מהקומה למטה שאני אקח את התיק כדי להכין שיעורים לקחתי אותו והיא אמרה "סליחה שהתעצבנתי אבל זה מרגיש כאילו את עושה לי דווקא שאת לא מסדרת את המיטה" 
למה זה תמיד קורה לי ?! למה?! לסלוח לה או לא? כי זה כל הזמן קורה הריבים האלה האי התייחסות אליי שהיא כל הזמן בפלאפון ובמחשב כבר דיברת איתי 800000 פעם אבל היא לא מבינה  פשוט באלי כבר להיות עצמאית לגור בבית משלי בעבודה שאני אוהבת ופשוט לחיות כבר חיים משלי!!!!
נכתב על ידי , 30/8/2012 17:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני והחלום המציאותי שלי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני והחלום המציאותי שלי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)