לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיה בחלום שעוד מעט מתגשם


הבלוג עלי ועל מה שאני חולמת להיות, על הדרך שלי, הדרך שאני אוכיח לכולם שהיא נכונה, הדרך שכל החלומות יתגשמו בלי לפספס אף חלום. אתם יכולים להגיד שאני חיה בחלום, אבל מבחינתי אני חיה בחלום שעוד מעט מתגשם...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2012

שלושה ציפורים-במכה אחת


קרא לכם פעם שחיכיתם לדבר הזה שיהפוך אותכם להכי מאושרים בעולם?
ואם היו לכם שלושה דברים כאלה באותו שבוע?! נחמד לא?
הלוואי והדברים האלה יקראו הכל יהיה טוב ושאני יהיה מאושרת 
הדבר הראשון הוא יום הולדת עוד שלושה ימים(:
זה יתחיל בבוקר יום ההולדת ארוחת יום הולדת ומשפחה אוהבת, ימשיך בבית ספר עם הבלונים, והתמונות וחברים שאין בלעדיהם! אח"כ צפויה לי הפתעה מאמא הפתעה ענקית וגדולה אני לא יודעת מה היא אבל אני מחכה.. ומתנה שהיא גם הפתעה (: ולבסוף יציאה לבית קפה עם החברות הכי שיש בעולם הזה ומתנות ^^ (:
הדבר השני הוא אודישן היום היה לנו ביית ספר אודישן למחזמר וכמו שאתם רואים בבלוג הזה חלומי להיות שחקנית וזמרת בהוליווד וכמובן שתמיד מתחילים מקטן אני מקווה שאתקבל להופיע מול כל בתי הספר והמורים וההורים - חלום קטן (:
הדבר השלישי הוא פיוז טי לכבוד השם החדש החברה הציעה הצעה אם אתם רוצים להגיע לברצלונה להופעה של ליידי גאגא תציעו שם שני מקורי שהייתם רושמים בתעודת זהות ודווק לי יש כזה ויש לו סיפור טוב מאחוריו אז אני מאמינה שאני מקבלת את הפרס
בכל מקרה אני מקווה שכל הטוב הזה יקרה לי ואני אהיה מאושרת באדם(:
שבוע מאושר גם לכם אמן ויקרו לכם דברים טובים כמו לי ושתמיד תהיו עם חיוך על השפתיים (:
נכתב על ידי , 9/9/2012 22:43  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני והחלום המציאותי שלי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני והחלום המציאותי שלי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)