לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Style is a way of life


" I don't do fashion, I am fashion "


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2012

היי אנשים P:


תקשיבו זה בלוג חדש, אני גרועה בעיצוב (של אתרים).

בתכלס הבלוג מיועד בשביל לשים פוסטים עם תמונות מעולם האופנה, טרנדים, חידושים, ובעיקר סטייל אישי שלי

אם מישהו לא אוהב את איך שאני מתלבשת וכו' וכו', בלי תגובות מעליבות וכאלה, אם אתם כאן, אז תפרגנו :)

אה כן, תמונות בהמשך P:

נכתב על ידי , 7/8/2012 12:28  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

תמונה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , בלוגי בנות , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSTYLELOVER אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על STYLELOVER ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)