לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Style is a way of life


" I don't do fashion, I am fashion "


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2012


אני יודעת שזה בלוג אופנה והכול, אבל רציתי להתייחס לנושא שמאוד מעניין אותי שזה הספורטאים שלנו באולימפיאדה

בזמן האחרון מעלים הרבה תמונות לפייס מכל מיני אתרי חדשות ועושים סיקורים ויצא לי לראות הרבה תגובות מעליבות שהיו ממש לא לעניין כמו

"איזו אכזבה" "איזה גרועים" "בשביל מה שלחנו אותם אם לא כדי לקבל מדליות?"

קודם כל, אני חושבת שזה שבכלל הספורטאים שלנו הגיעו לשם, ותודה לאל שלא שמענו על שום אירועים ושום הערות אנטישמיות, זה כבוד

דבר שני, מי אתם בכלל שתגידו דבר כזה? אתם יודעים כמה קשה זה להיות ספורטאי? ניסיתם? אני מניחה שלא ככה, ואפילו לא עברתם חצי ממה שהם עברו, במיוחד בגלל שבמדינה שלנו רוב הכסף הולך לביטחון וכאלה וקשה לממן את האימונים של הספורטאים

אז ואללה לא קיבלנו מדליות אבל ככה אתם מתייחסים לאנשים שמייצגים את המדינה שלנו ואח"כ מתלוננים למה כל שאר העולם צוחק עלינו?

קצת הגזמתם..

גם אני רציתי לשמוע מאוד שישראל קיבלה מדליה אבל אני בחיים לא הייתי אומרת על מישהו שהקדיש את רוב חייו לאימונים ומשטר רצחני, דיאטות ומה לא, כמה שהוא גרוע, או מאכזב.

חוץ מזה, הם גם ככה כנראה מאוכזבים מעצמם אז למה להכביד עליהם עוד יותר?

 

נכתב על ידי , 8/8/2012 02:55  
הקטע משוייך לנושא החם: ספורטאי ישראל באולימפיאדה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

תמונה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , בלוגי בנות , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSTYLELOVER אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על STYLELOVER ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)