לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Style is a way of life


" I don't do fashion, I am fashion "


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2012

שמלות, שמלות ועוד פעם שמלות


הקיץ הזה ראיתי הרבה נשים שלובשות שמלות ארוכות, לדעתי זה די יפה אבל לא יצא לי לקנות אחת כי אני מרוששת XD

ראיתי במלא חנויות שמלות כאלה שעלו איזה 150 שקל (וזה הכי זול שמצאתי)

ואז ראיתי באחרי מכירות מחו"ל אותן שמלות בדיוק שעולות כולה איזה 10 דולר (!)

 



 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 



 

 

נכון שזה יפה? למרות שהרבה פרחות אוהבות ללבוש כאלה, אני חייבת לציין לטובה את הטעם שלהן (שמשתפר בחלקים מסויימים) בעונה הזאת.

נכתב על ידי , 10/8/2012 15:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: נקבה

תמונה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , בלוגי בנות , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSTYLELOVER אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על STYLELOVER ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)