לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא בא לי לחזור ורק חושבת על לעוף רחוק זוכרת שלחשת לי שלא יגמר זוכרת בכיתי ואמרת זה עוזר


רק אהבה מביאה אהבה

Avatarכינוי:  sapiri(:

בת: 27

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2018    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2018

רגע לפני שקיעה אני מחבק אותך


"אחר כך בא החושך הקסם נעלם, רק עומק מבטייך וצער העולם.."
איך איך אפשר?
איך אפשר להפסיק לחשוב עלייך לחשוב על מה שקרה בנינו 
איך אפשר להפסיק לחשוב על זה שאתה היחיד שמסתובב לי כרגע בראש
להפסיק לחשוב על כמות האהבה שאני רוצה להעניק לך 
איך אפשר להפסיק לחלום..
לחלום שאתה ישן איתי בלילה או מנשק אותי בבוקר..
איך אני יכולה להפסיק לחלום שאולי הקשר הזה יחזור להיות מה שהוא היה פעם 
שלא היה רגשות שונים והזויים כמו האהבה המפגרת הזאת הרגש הכי מפגר שקיים.
הלוואי ואני יפסיק ללכת לישון ולדמיין שאתה איתי ללכת לישון ולדמיין שאתה מחבק 
או שאולי בבוקר תהיה הודעה ממך איך אני יכולה להפסיק לדמיין את הזיפים שלך שאני כל כך אוהבת
את המגע הדוקרני שלהם על הכפות ידיים שלי..
למה אהבה זה כזה מסובך? 
הלוואי והדברים היו יותר קלים אצלי באהבה..
אבל אצלי באהבה אפעם לא קל תמיד קשה ותמיד רע 
זה אולי הרגש הכי כואב שיצא לי להתקל בו.
הוא אפעם לא מצליח לי כמו כמעט כל דבר..
אצלי תמיד האהבה כואבת האהבה רעה תמיד יש בגידה 
או שקר לפעמים מכה או שתיים 
אבל זה הכי נורא להתאהב בידיד שלך שמנשק אותך ובסוף שואל איך זה שלא שכבנו מעולם
זה הכי כואב כי את לא מצפה שזה יקרה ואז זה קורה וזה כואב 
או או כמה שזה כואב תאמינו לי אני אלופה בלסבול כאב אבל זה כאב מסוג אחר 
כאב שיותר כאב ממכה פיזית מגבר שלא יודע להתנהג כאב שאתה לא יודע איך לתאר את הסבל שאתה עובר
כי לב כואב זה משהו בלתי ניתן לתיאור וזה בדיוק מה שאני חווה כרגע..
"ותמיד אהבת אנשים מסובכים מטורף כמוך לא פגשתי בחיים עושים דברים משוגעים לאהבה קרוב אלייך עם אלוהים בממתינה.." 
אני תוהה מתי הכאב הזה יעבור ואני יצליח להתגבר..אני תוהה אם זה יעבור בכלל אחרי שהאמון שלי בבני אדם כל כך נפגע עוד פעם 
אחרי שהצלחתי לשקם את האמון שלי קצת וכרגע עוד פעם הכל התנפץ לי לרסיסים.



נכתב על ידי sapiri(: , 26/11/2018 22:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsapiri(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sapiri(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)