לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא בא לי לחזור ורק חושבת על לעוף רחוק זוכרת שלחשת לי שלא יגמר זוכרת בכיתי ואמרת זה עוזר


רק אהבה מביאה אהבה

Avatarכינוי:  sapiri(:

בת: 27

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2018    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2018

הזיפים שלך החיוך שלך


אני רק רוצה שתדע שאתה רע!
אתה פשוט רע!
הפכת להיות רע!
לא היית כזה בחיים.
בחיים לא התנהגת ככה.
ואם היית עושה צעד כזה חשוב בחיים של בנאדם היית מבקש רשות או לפחות מתנצל אם טעית.
אני לא אומרת שזה היה טעות!
כי מבחינתי זה לא.
אבל אני יודעת שאתה לא רואה אותי ככה..
אני רוצה רציני,ואתה..לזיין אני רוצה אמיתי ואתה רוצה נוח.
איך יכולת להכנס לחיים שלי ככה בלי מחשבה?
אולי כי שנתיים לא דיברנו ואתה לא יודע הכל ואולי כי פתאום נכנס לך לראש שזה המעשה הנכון..
אבל אם עשית מעשה למה לא המשכת עד הסוף ודיברת כמו בוגר?!
למה המשכת כאילו כלום ואמרת שהרסתי?!
יכלת להגיד בואי ננסה מה אכפת לך והייתי אומרת לך טוב ואז הנשיקה הזאת לא הייתה כזאת כואבת 
כי הזיפים שלך זה הדבר הכי נעים והכי כואב שהרגשתי בו זמנית בכל התקופה הקשה הזאת 
כי הריח של הסיגריות שלך והקפה זה הדבר הכי נעים שיכולתי להריח בתוך כל החרא הזה..
שהבטן שלך זה המיטה הכי נוחה שהייתה לי לשים עליה את הראש בזמן הזה.
שהחיבוק השיכור שלך זה החיבוק הכי אוהב שהרגשתי אחרי הרבה זמן שלא..
שהסירטונים שלנו זה הדבר הכי יפה שיש לי באייפון במיוחד זה שאתה מחבק אותי או שבעצם זה שאני שוכבת עלייך בבר ואתה מלטף אותי..
אין אפשר להחליט שהכל איתך היה פשוט יפה ונוח ואתה אפילו לא הבנזוג שלי.
איך אפשר לא לחשוב עלייך 24/7 שאת  הדבר היחיד שממלא אותי 
שהסטורי שלי הפך להיות פינת כותבים הכי חמה בעיר כי כל הכותבים הכי שבורים נפשית מככבים אצלי בדף.. אולי כי לכולנו החרא מרגיש אותו דבר
ואולי עדיף למות או שבעצם כרגע אני מתה כי לב שבור זה הדבר הכי קרוב למוות שיש..
חיים פעם אחת ומתים כל פעם שהלב נשבר.. והלב שלי כרגע אפילו לא שבור הוא פשוט מנופץ והרסיסים כל כך קטנים שרק אלוהים יודע כמה זמן יקח לו להחלים אם בכלל כי כל החומות ירדו לידך ועד שהן יחזרו אולי מישהו אחר יופיע ויצליח לשבור אותו שוב..
אז תגיד לי רק תגיד לי מה לעשות כדי לשכוח אותך?או כדי לדעת שתהיה שלי מתישהו! מה אני צריכה לעשות כדי שיהיה לנו טוב?
אולי להתחיל בלדבר איתך שיחה של בוגרים משהו שאפעם לא הצלחנו לעשות כי אנחנו לא אנשים של יותר מידי מילים והמעשים שלנו בוחרים אותנו אולי יגיע יום ואני אשלח לך את הטקסט חסר המשמעות הזה?אולי יום אחד אני יצחק על עצמי שחשבתי עלייך ככה ואולי אני יבכה כל כך הרבה על זה שלא הצלחתי להגיע אלייך 
נכתב על ידי sapiri(: , 25/11/2018 18:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsapiri(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sapiri(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)