לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא בא לי לחזור ורק חושבת על לעוף רחוק זוכרת שלחשת לי שלא יגמר זוכרת בכיתי ואמרת זה עוזר


רק אהבה מביאה אהבה

Avatarכינוי:  sapiri(:

בת: 27

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2018    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2018

תמיד היינו שם


תמיד היינו שם.. 
תמיד זה היה בצד..
כל פעם מחדש שאני הייתי מאוהבת בחבר הכי טוב שלך היית שם ושאתה היית מזיין אחרות אני הייתי שם 
לא באמת חשבנו על זה לא ראינו אחד את השנייה בצורה הזו..
היינו ידידים דיברנו אהבנו לצחוק ביחד ולאכול ביחד לעשות שטויות של ילדים..
ואז נהייתה לך חברה ולי נהיה חבר הקשר נסדק התרחקנו אבל תמיד היו שיחות חולין פעם ב אפעם 
ואז נפרדנו אני והוא והייתה תקופה שחזרתי להיות אני עם עצמי לבד תמיד כמו שידעתי להיות 
פשוט לישון בשישי לשחק אותה כאילו הכל בסדר לעלות לסטורי תמונות שיצאתי אבל בתאכלס זה כולה עוד תמונת מראה 
שעשיתי כדי להרגיש קצת טוב עם עצמי..
ואז אחרי נתק של שנתיים שלחת הודעה הבנתי שקרה משהו הקשר בניכם התחיל להסדק..
התחילו ריבים בניכם הקשים כמו כל זוג.. ואני הייתי זאת שיכולת לדבר איתה או לשכוח אצלה מהצרות.
אז שלחת הודעה בשישי בערב ונפגשנו ביום למחרת הכל היה רגיל השיחה זרמה כאילו לא התרחקנו כאילו ראינו אחד השני 
שבוע לפני וכאילו כלום לא הרחיק בנינו דיברנו ואכלנו וצחקנו כמו תמיד..
ואז נפרדתם לגמרי.. ואני ואתה התחלנו להפגש בתדירות גבוהה כמו לפני הצבא כמו לפני הבני זוג כמו לפני החרא של החיים.
ואז חזרנו לצאת ביחד כל סופש מחדש ושתינו ביחד והתלהבנו ביחד.. ופתאום הקשר נהיה קצת שונה נהיה באיזה שלב מתח לא מוסבר בנינו 
ואז נפגשים רק כששיכורים יושבים באוטו ומדברים ופתאום אתה מתקשר שאתה מחוץ לדלת שלי ובאת לישון איתי ויום אחר אנחנו שוב שיכורים יושבים ברכב ואתה מבקש ממני להפסיק עם ההצקות שלי ושל ידיד שלי שהוא גם חבר שלך אמרת שאתה לא מקנא אבל שלא בא לך שהוא יגע בי ויחבק אותי או ינשך אותי ואז התעצבנת ושאלת עם יצאתי עם חברה או ידידים וביקשת שאני ישבע שזה באמת עם חברה ואז אמרת לי בואי נישן ועברנו למושב האחורי של הרכב רק כדי לישון בזמן שאתה משחק לי בשיער ואני בידיים שלך ויום אחרי זה כאילו כלום עוד פעם..
ואחרי שבוע שוב פעם.. ואז שאנחנו לא שיכורים בעליל פיקחים לגמרי אתה מנשק אותי אבל הדבר הראשון שאתה אומר לי זה אולי אני אשלח הודעה לבחורה וניסיתי להתנהג כאילו הכל בסדר אז אמרתי שתשלח ואז אמרת שאין לך כוח לנהוג וישר אמרת לי איך זה שאפעם לא שכבנו 2 דקות אחרי נישקת אותי 5 שעות אחרי עדיין דיברנו והתנהגו כאילו כלום וחודש אחרי אנחנו לא מדברים ואתה לא יוצא לי מהראש.. 
הידיד הכי טוב שלי הפך לאחד מהגברים שכנראה אני לא אצליח להשיג.. 
למה בשניות אני מתאהבת ולמה דווקא בך? למה החומות שלי התנפצו דווקא מולך איך נתתי לעצמי להיות כל כך פגיעה מולך?
איך לא שמתי את החומות גם מולך?כולה נשיקה הם אומרים לי אבל זה הנשיקה הזאת עירערה לי את הביטחון הכל במאונך ולא במאוזן הנפש שלי לא מאוזנת כמו שהיא צריכה להיות הקרקע שלי לא יציבה כבר חודש ולמה?רק בגלל נשיקה!
היה עדיף שהיינו ממשיכים כאילו כלום והיה בנינו מתח מאשר שתנשק אותי ויהפוך להיות כלום ואז אני ידע שאתה מזיין ואתה תדע שאני הרוסה 
והלב שלי יהיה רק שלך לעוד תקופה ארוכה שכל מי שינסה להתקרב יכווה כי הלב שלי שלך המוח שלי גם שלך ושום היגיון לא הגיוני כמעט כמו המשפט הזה.. 
טיפשה טיפשה טיפשה איך נתת לעצמך להתקרב לאש הזאת אחרי שאת ידעת כמה היא מסוכנת לא הספיק לך חרא בחיים?!!?!? טיפשהההההה
נכתב על ידי sapiri(: , 22/12/2018 12:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsapiri(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sapiri(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)