לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Lost In Paradise




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

טוב. אז התאכזבתי. קורה?


לכל מי שחשב שיהיה עומק מאחורי הפוסט הנ"ל, טעיתם.. אבל הוא קצר אז תקראו בכל זאת ^^


 


אחותי הביאה לי את "כמה טוב להיות פרח קיר" מהספרייה שלהם בבצפר אחרי שחפרתי לה על כמה בא לי לקרוא אותו. והוא לא כיפי לי בכלל..


ספר רביעי בחיי שהפסקתי באמצע. ואני קוראת ספר ביומיים אני מהאנשים שיוצאים לשביתה מהכל וקוראים ספר.


בסרט הוא תמים בהרבה. אהבתי אותו בסרט. בספר הוא סתם ילד בן 15 עם חיים ממש ממש דפוקים שאומר כל מה שעובר לו בראש. זה מדכא קצת.. וכתוב מוזר מידי בשבילי.. לאדעת.. 

והאנשים שהוא מסתובב איתם בספר הם סתם השפעה רעה.. לפחות יש לו חברים... (?)


 


מבאס..


קיצר- תראו תסרט ^^ (לראשונה בחיי אני מודה באופן רשמי וגלוי שהסרט יותר טוב.O: מה קורה לי?!)


נכתב על ידי Rabbit Hearted Girl , 24/12/2012 21:23  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Rabbit Hearted Girl

בת: 29





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRabbit Hearted Girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Rabbit Hearted Girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)