לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא כל כך תמימה.


בתולה תמימה שמנסה להבין את החיים, ולהישאר שפויה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

10/2012

זה מבלבל עוד מישהו כאן?


העולם מתחיל לדכא אותי.

בכל פעם שאני בישראבלוג בימים האחרונים יוצא לי לקרוא את הנושא החם.

שזה או על אונס, או על סקס בלי אהבה או רגשות.

(בלי קשר לאונס) נדיר כבר למצוא אנשים ששמרו את עצמם למישהו מיוחד?

אני לא אמורה להיות לבד במערכה הזאת.

אמור להיות מאחוריי צבא של בתולות שמחכות לאדם הנכון. נכון?

אני תוהה אם אני עושה את הדבר הנכון כאן.

האדם "הנכון" כבר הגיע אליי כמה פעמים.

ע' היה מושלם.

גם ק'.

אבל אף אחד מהם לא אהב אותי. 

אז מושלם כבר יצא מהמשוואה.

אני לא אמורה להתפשר על זה.

אני אמורה להקשיב לילדה הקטנה שאומרת לי לחכות, ושהאביר שלי יגיע.

ושזה יקרה הוא יהיה מקסים, ומבין, ותומך, ומחמיא, ושאני אבטח בו מספיק כדי להוריד את כל המגננות שלי.

אבל זה נראה לי כמו חלום רחוק מדי כרגע.

אני לא רוצה לחכות עוד 10 שנים לבן אדם.

אני מקווה שלא, לפחות.

אבל איך אני אמורה להחליט בין שני אלה?

התשובה ממש לא ברורה לי.

אני מחכה לאדם המושלם באמת, לא משנה כמה זמן עוד יקח לו, או שאני מתפשרת על גבר שמסוגל לחבב אותי במידה מספיקה?

או שאני פשוט אמורה להתפשר על הדברים שאני רוצה בפעם הראשונה שלי?

או שאני מפסיקה לחשוב על זה? (דבר שלא יקרה.בחיים.)

 

נכתב על ידי ג'פרסון , 28/10/2012 23:31   בקטגוריות אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
הקטע משוייך לנושא החם: הסקס הראשון
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  ג'פרסון

בת: 29




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'פרסון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'פרסון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)